شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانش‌آموز#آموزش و پرورش#وزیر آموزش

انفجار مین جنگی ۴ دانش‌آموز عشایر را به شدت مصدوم کرد

انفجار مین جنگی ۴ دانش‌آموز عشایر را به شدت مصدوم کرد

وزیر آموزش و پرورش در پی مصدومیت ٤ تن از نوجوانان برومند عشایر در منطقه مرزی مهران با صدور پیامی نوشت: ایمنی، حتی در خارج از ساعات آموزشی و در فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزان از راهبردهایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان این وزارتخانه بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در متن پیام آمده است که حادثه تلخ و ناگوار انفجار مین در منطقه «کنجان چم مهران» استان ایلام که موجب جراحت و مصدومیت شدید ۴ نفر از دانش‌آموزان برومند عشایر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان وی گردید.

وی در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این دانش‌آموزان و همکارانش در آموزش و پرورش دروازه زائرین اربعین حسینی، از پیشگاه خداوند سبحان برای این فرشتگان پاک آسمانی آرزوی سلامتی و تندرستی مسألت کرد.

در پیام وزیر آموزش و پرورش آمده است که ایمنی، حتی در خارج از ساعات آموزشی و در فعالیت‌های مختلف دانش آموزان از راهبردهایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

نوری ابراز امیدواری کرد که با تدبیر خانواده‌ها، مشارکت معلمان، دقت نظر دانش‌آموزان و ایفای نقش صحیح و بهنگام دست اندرکاران در پاک‌سازی کامل مناطق‌آلوده به مین‌های بازمانده از جنگ تحمیلی، زین پس شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

این پیام می افزاید: وزارت آموزش و پرورش برای بهبودی هرچه سریع‌تر  و سلامت مصدومان این حادثه از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

۲۳۵۲۳۱