شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#وزیر بهداشت

رسیدگی به سوالات ۱۱ نماینده از وزیر بهداشت در مجلس


رسیدگی به سوالات 11 نماینده از وزیر بهداشت در مجلس

رسیدگی به سوالات ۱۱ تن از نمایندگان از وزیر بهداشت در دستورکار جلسات این هفته کمیسیون بهداشت قرار دارد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دستورکار جلسات هفته آینده کمیسیون بهداشت و درمان مشخص شد که بر اساس آن روز یکشنبه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخگویی به سوالات 11 تن از نمایندگان در جلسه کمیسیون حضور می‌یابد.

 

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این جلسه سؤالات سعیدی نماینده مردم چابهار ( یک فقره)، حسین‌پور نماینده مردم سردشت ( شش فقره)، آصفری نماینده مردم اراک ( یک فقره)، رضا حاج رحیمی نماینده مردم شهربابک ( یک فقره)، گیلانی نماینده مردم شوشتر ( یک فقره)، قاسم‌پور نماینده مردم تهران (  یک فقره)، رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت‌جام ( یک فقره)، مشکینی نماینده مردم  مشکین شهر ( یک فقره)، ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ( یک فقره)، مطهری نماینده مردم گرمسار ( یک فقره) و خضریان نماینده‌ مردم تهران ( یک فقره) از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی خواهد شد.

در صورتی که نمایندگان سوال کننده از توضیحات وزیر قانع شود سوالات از دستورکار خارج و در غیر این صورت سوالات جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد.

لازم به ذکر است، محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز (چهارشنبه، 8 دی ) قوه مقننه 2 سوال ملی جلال محمودزاده نماینده مهاباد از وزیر بهداشت درباره علت واگذاری مراکز درمانی کشور در مناطق محروم در بخش خصوصی و همچنین درباره تبعیض در اختصاص تجهیزات به بیمارستان‌های کشور و کم‌کاری در واکسن کرونا و دارو را نیز اعلام وصول کرده بود.

همچنین روز (سه‌شنبه هفتم دی ماه) نیز سوال مسعود پزشکیان نماینده تبریز به همراه چند تن از نمایندگان از وزیر بهداشت درباره عدم پایبندی به قانون برنامه و تعهدات زمان اخذ رأی اعتماد نیز اعلام وصول شده بود.

ادامه بررسی گزارش کارگروه تخصصی کمیته سالمندان و همچنین ادامه بررسی گزارش دیوان محاسبات در مورد  نحوه هزینه کرد بودجه 1401 بخش سلامت ( دارو و تجهیزات) توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پیشنهادات دیوان در مورد بودجه 1401 حوزه سلامت نیز در دستورکار جلسات هفته آینده اعضای کمیسیون بهداشت قرار دارد.

انتهای‌پیام/