شهر خبر

کیانوش رستمی پشت سد دهدار/ مدعی قهرمانی المپیک در لیگ وزنه‌برداری دوم شد!


کیانوش رستمی پشت سد دهدار/ مدعی قهرمانی المپیک در لیگ وزنه‌برداری دوم شد!

کیانوش رستمی که به دلیل عدم رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شدت فدراسیون وزنه‌برداری را زیر سؤال برده بود، بار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر نتوانست رده اول را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که علی مرادی باید فدراسیون وزنه‌برداری را به خاطر بازنشستگی ترک کند، هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری اکنون در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و دو تیم متمول فولادین ذوب آمل و ذوب‌آهن اصفهان در رقابت نزدیک برای قهرمانی هستند.

در روز سوم این رقابت‌ها، پیکارهای دسته 96 کیلوگرم با حضور مدعیان این دسته از جمله کیانوش رستمی قهرمان المپیک 2016 ریو، رضا دهدار و ایوب موسوی برگزار شد که رستمی در قالب تیم ملی‌حفاری، دهدار با تیم ذوب‌آهن و ایوب موسوی به نام فولادین ذوب با هم رقابت کردند و در پایان این رضا دهدار بود که در جایگاه نخست قرار گرفت.

رستمی که مدعی قهرمانی در المپیک بود، در هفته اول لیگ وزنه‌برداری هم نتوانست جایگاه اولی را از آن خود کند و در رده دوم قرار گرفته بود.

رضا دهدار از ذوب‌آهن با رکورد 166 یک‌ضرب، 198 دوضرب  و مجموع 364 کیلوگرم در جایگاه اول قرار گرفت، کیانوش رستمی از ملی حفاری با رکورد 161 یک‌ضرب، 190 دوضرب و مجموع 351 کیلوگرم با 13 کیلوگرم رکورد کمتر رده دوم را به خود اختصاص داد و ایوب موسوی نیز از فولادین ذوب آمل با رکورد 157 کیلوگرم یک‌ضرب، 181 کیلوگرم دوضرب  و مجموع 338 کیلوگرم جایگاه سومی را از آن خود کرد.

 

انتهای پیام/