شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جواب

آجورلو و صدری به هواداران جواب بدهند؛ حذف از آسیا، تشکر از شهاب عزیزی خادم نیاز داشت؟

آن روزی که مجید صدری و مصطفی آجورلو از شهاب عزیزی خادم تشکر می کردند را به یاد دارید؟ تشکرهایی برای حذف دو تیم از آسیا! همان روزها در طرفداری خبر دادیم و نوشتیم حذف دو تیم نزدیک است، حالا امروز هر دو تیم کنار رفتند؛ به همین سادگی! و ما ماندیم و این پرسش بی پاسخ که تشکرتان برای چه بود؟

استقلال و پرسپولیس امروز از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

به گزارش طرفداری، روزی که فدراسیون فوتبال تلاش می کرد همه چیز را گل و بلبل نشان بدهد و کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای دقیقا خلاف کمیته بدوی اعلام کرده بود مجوز حرفه ای سرخابی ها صادر شده، در طرفداری نوشتیم حذف دو تیم از آسیا نزدیک است.

ابتدا کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای با دستور رییس فدراسیون سختگیری کرد و بعد کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای که آن هم زیر نظر فدراسیون کار می کند، رای کمیته بدوی را وتو کرده و اعلام کرد سرخابی ها مجوز حرفه ای گرفتند.

نمی دانیم دوستان با خودشان چه فکر می کردند که یک کمیته بگوید سرخابی ها مجوزهای لازم را ندارند و سپس چند روز بعد کمیته دیگری دقیقا عکس آن حرف ها را بزند! شاید هم تصور می کردند AFC به راحتی از کنار چنین موضوعی می گذرد.

همه این ها را کنار بگذاریم، بدون هیچ تردیدی فدراسیون فوتبال نقش اول حذف سرخابی ها بوده و باید پاسخگو باشد (البته فدراسیون در همین کمتر از یک سالی که روی کار آمده انواع تخلفات را انجام داده و در بسیاری از موارد بدون کوچکترین برخوردی به کارش ادامه داده است) ولی روی صحبتمان با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

چگونه هر دو باشگاه بیانیه صادر کردند و گفتند مجوز حرفه ای شان صادر شده است؟

اصلا می گوییم این بیانیه تحت تاثیر فدراسیون بود و براساس حرف های مسئولان چنین بیانیه ای صادر شده است. ولی تقدیر و تشکر مدیران دو باشگاه از رییس فدراسیون برای چه بود؟

روزی که کار بیخ پیدا کرد، مصطفی آجورلو و مجید صدری در جلسه ای با شهاب عزیزی خادم شرکت کردند و بعد از آن جلسه هر جمله ای که می گفتند، یک تشکر از او می کردند. آجورلو و صدری بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا تشکر می کردند؟ بابت فاجعه ای که گریبان فوتبال ایران را گرفت؟

تیم های استقلال و پرسپولیس، پرطرفدارترین تیم های ایران هستند و حالا از آسیا حذف شدند. این دو تیم هوادارانی دارند که روز و شب به عشق این دو باشگاه می خوابند و بیدار می شوند و حتی گاهی وقتی تیم محبوب شان می بازد، جان خود را از دست می دهند. حالا هر دو باشگاه حذف شده اند؛ اگر بارهای پیش با مقصران فاجعه های مختلف در فوتبال ایران برخورد شد، این بار هم برخورد می شود.

کاش مدیران استقلال و پرسپولیس به جای آنکه برای یکدیگر کری بخوانند و با بیانیه های بچه گانه علیه یکدیگر موضع بگیرد، به فکر اتفاقات مهم تری باشند...

فدراسیون فوتبال که معمولا به هیچ سوالی پاسخ نمی دهد و بعد از این که سر و صداها خوابید دستیار همیشه در صحنه شهاب می گوید دیدیم که موضع سکوت فدراسیون درست بود! اما از آجورلو و صدری تقاضا داریم حالا که استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شده اند، به ما بگویند دقیقا بابت چه چیزی از شهاب عزیزی خادم تشکر کرده بودند؟

بی شک فدراسیون فوتبال باید به جای مصطفی آجورلو و مجید صدری به هواداران استقلال و پرسپولیس پاسخگو باشد چون این حذف محصول فدراسیون بی دانش و بی بنیان است اما مدیرعامل استقلال و سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس فقط به یک پرسش، پاسخ بدهند؛ حذف از آسیا، تشکر بلند بالا از شهاب عزیزی خادم نیاز داشت؟