شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جمعه#امام جمعه
خطبه‌های نماز جمعه|

آیت‌الله صدیقی: حضرت فاطمه سلام‌الله علیها در جهاد و سیاست‌مداری نمونه بود

امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در حمایت از ولایت فقیه و پاسداری و حمایت از پرچم توحید پای میدان آمد و با خنثی‌کردن توطئه و نفاق پیروز میدان بود. ایشان در جهاد و سیاست‌مداری نمونه بود. نبود قبر برای حضرت فاطمه سلام‌الله علیها ادامه رزم ایشان در برابر کسانی است که ولایت و امامت را نپذیرفتند.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های اول نماز جمعه تهران فرا رسیدن ایام شهادت بزرگ‌مدافع حرم ولایت علوی، پرچم‌دار فرماندهی جنگ نرم و افشاگر نفاق، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دومین سالگرد تربیت‌شده مکتب حضرت زهرا شهید عزیز قهرمان میدان‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام یاد و خاطره یک قهرمان عظیم‌الشان شهیدپرور، عالم، فیلسوف، مفسر، اسلام‌شناس و همیشه سنگرنشین و شجاع در برابر همه هجمه‌ها علیه دین، علامه بزرگوار آیت‌الله مصباح را گرامی داشت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند متعال حضرت زهرا سلام‌الله علیها را برای جدا کردن صف حق و باطل شاخص معرفی کرده است گفت: هر جا رضایت فاطمه سلام‌الله علیها را در هر جبهه‌ای دیدیم بدانیم خداوند از آن‌ها راضی است. فاطمه سلام‌الله علیها جلوه تمام‌عیار خداوند است.

وی بیان کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها در حمایت از ولایت فقیه و پاسداری و حمایت از پرچم توحید پای میدان آمد و با خنثی‌کردن توطئه‌ها و نفاق دشمنان، پیروز میدان بود. ایشان در جهاد و سیاست‌مداری نمونه بود. نبود قبر برای حضرت فاطمه سلام‌الله علیها ادامه رزم ایشان در برابر کسانی است که ولایت و امامت را نپذیرفتند.

 

  • نمازجمعه تهران میزبان ۱۳ شهید گمنام
  •  

    تکمیل می‌شود