شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ارتش#جامعه روحانیت
گفت‌وگو|

عضو جامعه روحانیت امامیه هرات: شهید سلیمانی در اخراج ارتش تروریست آمریکا از افغانستان نقش داشت

عضو جامعه روحانیت امامیه هرات بابیان اینکه شهید سلیمانی در اخراج ارتش تروریست آمریکا از افغانستان نقش داشت، گفت: آمریکایی‌ها، اموال و حساب‌های بانکی افغانستان را بلوکه کرده است.
 حجت‌الاسلام در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت حاکم بر افغانستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌ویژه ، بر نقش مهم شهید سلیمانی در اخراج ارتش تروریست آمریکا از افغانستان تأکید کرد و گفت: این ایفای نقش در اخراج ذلت‌بار آمریکایی‌ها از افغانستان در آینده مشخص خواهد شد.
 
عضو جامعه روحانیت امامیه هرات افزود: هر زمان در تاریخ مقاومت پیروزی حاصل شد، شهید سلیمانی پشت آن پیروزی به‌عنوان فرمانده حضور داشت.
 
وحیدی بابیان اینکه امروز افغانستان با ایستادگی مردم و حمایت‌های جبهه مقاومت از اشغال نظامی خارج‌شده است، تصریح کرد: تحلیلگران و کارشناسان سیاسی در جریان اخراج آمریکا از منطقه بر این باور بودند که آمریکا بعد از اخراج پایگاه‌هایش را در افغانستان نگه می‌دارد، ولی آن‌ها باعجله از افغانستان فرار کردند که حتی خودرو‌های نظامی خود را هم خاموش نکردند.
 
عضو جامعه روحانیت امامیه هرات با تاکید بر جمله ماندگار امام راحل که آمریکا را شیطان بزرگ خواندند، بر ضرورت هوشیاری مسئولان افغانستان نسبت به اقدامات رژیم جنایت‌کار آمریکا تأکید و اضافه کرد: باوجود ساختار ژئوپلیتیکی حساس افغانستان و چشم طمع آمریکا به این منابع و موقعیت ترانزیتی تجاری این کشور، توطئه‌های آن‌ها ادامه دارد.
 
عضوجامعه روحانیت امامیه حرات بر جمله ماندگار امام راحل که آمریکا را شیطان بزرگ خواندند، بر ضرورت هوشیاری مسئولان افغانستان نسبت به اقدامات رژیم جنایت‌کار آمریکا تأکید و اضافه کرد: با وجود ساختار ژئوپلتیکی حساس افغانستان و چشم طمع آمریکا به این منابع و موقعیت ترانزیتی تجاری این کشور، توطئه‌های آن‌ها ادامه دارد.
 
وی از تحریم‌های سنگین رژیم آمریکا در ابعاد مختلف به ویژه اقتصادی با بلوکه کردن اموال و دارایی‌ها و حساب‌های بانکی افغانستان، خبر داد و با بیان اینکه آمریکایی‌ها، دنبال شکنجه مردم افغانستان هستند، تصریح کرد: از این موضع کوتاه نمی‌آیند و مردم ما باید مقاومت کنند.
 
عضوجامعه روحانیت امامیه هرات با تأکید بر اینکه افول آمریکا در غرب آسیا به شکل کامل نزدیک است، نابودی ظلم را سنت الهی برشمرد و اظهار داشت: آثار افول این قدرت پوشالی در منطقه نزدیک است.
 
 
  •  

    انتهای پیام/