شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال

فیلم ؛ کنایه سنگین رسول خطیبی به استقلال و سنگ تمام برای پرسپولیس + سند

رسول خطیبی ؛ پرسپولیس فوتبال زیبایی بازی می کند اما برخی از تیم ها با شانس امتیاز می گیرند


  • رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار دوستانه تیم منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی ، با تمجید از سبک بازی پرسپولیس ، به حواشی دیدار با استقلال واکنش نشان داد.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    یکی از چهره‌های شرکت‌کننده در مسابقه یادواره شهید سلیمانی، رسول خطیبی بود؛ سرمربی آلومینیوم اراک که برای تیم منتخب ۹۸ به میدان رفت، بعد از پایان مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت:

    اولاً من تشکر می‌کنم از کسانی که زحمت کشیدند این بازی برگزار شود، هم به خاطر حاج قاسم سلیمانی و هم سال جدید بچه‌های ارامنه که برای فوتبال ایران واقعا زحمت کشیدند، در رأس آن‌ها آقا مارکار و دیگر دوستان‌شان.

    خطیبی درباره شادی بعد از گلش در دیدار با استقلال گفت:

    بازی‌های لیگ برتر الان فکر می‌کنم غیر از یکی دو تیم، هم‌سطح هستند و با احترام به هواداران استقلال در آن بازی همه شاهد بودند که ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و به مساوی هم قانع نبودیم؛ من فکر کنم که بچه‌های ما لیاقت ۳ امتیاز را داشتند و اگر آن بازی را ما می‌باختیم، خیلی از معادلات بهم می‌خورد و واقعا حق به حقدار نمی‌رسید.

    رسول خطیبی درباره مسائل جادوگری و بحث‌های خرافی گفت:

    کسانی که تیم‌شان فوتبال بازی می‌کند، الان پرسپولیس راه افتاده و همه می‌گویند که مثل فصول گذشته دارد فوتبال زیبایی را بازی می‌کند؛ تیم ما هم دارد خوب بازی می‌کند و جلوی استقلال و پرسپولیس و همه شاهد آن هستند. تیم‌هایی که دارند خوب بازی می‌کنند، همگی مشخص هستند و مشخص است که کی شانس می‌آورد. ما ۳ هفته قبل ۴ بار به تیرک زدیم و اگر توپ‌هایمان به گل می‌رفت ۴-۱ می‌بردیم. این‌ها آدم‌های غیرفوتبالی هستند که می‌خواهند خودشان را توجیه کنند، من اصلا این چیزها را قبول ندارم چون تا وقتی خدا را قبول داریم، این چیزها را باید کنار بگذاریم و صحبت آن را انجام ندهیم.