به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه اتاق فرهنگ با محوریت گفت و گو با اصناف فرهنگی در حوزه شعار سال هر هفته پنجشنبه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

این هفته نیز اسماعیل نورمحمدی؛ کارشناس بازاریابی دیجیتال، مهمان برنامه "اتاق فرهنگ" است تا در گفت و گو با ایشان موضوع بازاریابی دیجیتال مشاغل و صنایع خلاق و فرهنگی بررسی شود.

گفتنی است ، «صنایع خلاق» به مجموعه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی گفته می‌شود که از دانش و اطلاعات به عنوان عنصر اساسی خود بهره‌مند می‌شوند. این گونه صنایع که به طور روز افزون به میزان بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرند، تحت عنوان «صنایع فرهنگی» یا «اقتصاد خلاق» نیز شناخته می‌شوند. یونسکو صنایع خلاق را بخش‌هایی از صنعت می‌داند که به تولید و بازتولید کالاها و خدمات کمک می‌کند. این صنایع همچنین در توزیع و پخش کالاها و خدمات نقشی قابل توجه بر عهده دارند. جهانی که با سرعت سرسام‌آوری رو به پیشرفت است، صاحبان صنایع و شرکت‌ها را مجبور کرده تا در تولید کالاها و خدمات نوآوری بیشتری به خرج دهند تا به این طریق از رقابت به سوی پیشرفت اقتصادی عقب نمانند. صاحبان صنایع با اتکا به صنایع خلاق می‌توانند موجب ایجاد خلاقیت در تولیدات خود شده و توجه مشتریان بالقوه و بالفعل را به خود جلب می‌کنند. 

برنامه "اتاق فرهنگ" به تهیه کنندگی فاطمه حق وردی پنج شنبه ۱۶ دی ساعت ۲۰:۰۰ روی موج ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام//