شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

یحیی گل محمدی راضی از ستاره تکنیکی پرسپولیس ؛ ترابی باز هم فیکس می شود ؟

مهدی ترابی معادلات فاز هجومی پرسپولیس را به هم زد ؛ تصمیم احتمالی یحیی گل محمدی برای دیدار با پدیده

مهدی ترابی شماره ۹ پرسپولیس نمایش خوبی در بازی مقابل تراکتور داشت و حالا شاید دوباره در ترکیب اصلی سرخ‌ پوشان قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس درحالی موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل تراکتور به برتری برسد که مهدی ترابی یکی از خوب‌های این تیم بود. شماره ۹ سرخ‌پوشان که بعد از ۲ بازی نیمکت نشینی دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگشت، این بار پستی متفاوت را تجربه کرد.

ترابی که اکثرا در سمت چپ خط میانی به کار گرفته می‌شود، در بازی با تراکتور به عنوان مهاجم سایه و نزدیک به عیسی آل کثیر به بازی گرفته شد و عملکرد خوبی هم داشت. ستاره پرسپولیس در این دیدار یک پاس گل زیبا به آل کثیر داد و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت، هرچند خودش این پنالتی را خراب کرد. درخشش مهدی در پست جدید، امیدواری یحیی گل محمدی را در پی داشت و با توجه به مصدومیت عالیشاه و عدم آمادگی عبدی، این احتمال وجود دارد که در بازی مقابل پدیده هم ترابی در همین پست به کار گرفته شود.

ترابی با پاس گلی که به آل کثیر داد، تعداد پاس گل‌هایش را به عدد ۵ رساند تا به این جای کار به عنوان بهترین پاسور لیگ  شناخته شود. او با این  پاس گل  محسن آذرباد، دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی را پشت سر گذاشت و به تنهایی در صدر بهترین پاسورهای لیگ قرار گرفت.گفتنی است این اولین پاس گل ترابی برای آل کثیر در لیگ جاری بود؛ او پیش از این دوبار برای عبدی و یکبار برای فرجی و یکبار هم برای  پاکدل گلسازی کرده بود.