داوود رستمی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره روند تیم در مسابقات امسال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: استقلال با نفراتی جدید بسته شد و نیاز به زمان برای هماهنگی داشت. حالا انسجام خوبی به وجود آمده و بازیکنان به آمادگی مدنظر رسیده‌اند. به سطح مورد نیاز سرمربی. بازیکنان با توجه به خودباوری که تا امروز به دست آورده‌اند توانسته‌اند در صدر قرار گیرند. در تیم فعلی بازیکنان خوبی حضور دارند و اگر کسی آماده نباشد دیگری جایش را پر می‌کند.

وی افزود: ترکیب فرهاد و پین ترکیب بسیار خوبی است. مجیدی مربی جوانی است و در کنار او پین تجربه زیادی دارد. کنار هم قرار گرفتن این دو یک زوج بسیار خوب ساخته است که باعث چنین ماحصلی شده و آبی‌پوشان در صدر قرار گرفته اند.

رستمی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ امسال گفت: به نظر من سپاهان و پرسپولیس مدعی اصلی هستند. اگر گل گهر دچار کسر امتیاز نمی‌شد هم می‌توانست میان مدعیان قرار گیرد. تیم‌‌هایی چون آلومینیوم و مس کیفیت خوبی دارند اما اصولا در نیم فصل دوم کم می‌آورند. آنها تجربه کافی را ندارند و مانند نمونه‌هایی چون فجرسپاسی در سال‌های گذشته در نیم فصل دوم کم می‌آورند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره عملکرد ساختار دفاعی استقلال عنوان کرد: تیمی که گل نخورد یعنی خط دفاعی خوبی دارد. مجموعه تیم در زمینه کارهای دفاعی عالی بوده و در هر جای زمین پرس می‌کنند. پیشتر چنین چیزی نبود و در سال‌های قبل چنین ساختار و برنامه ای در خط دفاعی استقلال مشاهده نکرده بودیم.

رستمی درباره بازی مقابل مس گفت: استقلال شانس بسیار بالایی دارد و می‌توانم قاطعانه بگویم استقلال برنده می‌شود. حیرف تیم خوبی است اما استقلال فرم خوبی دارد و نمی‌توان از این موضوع چشم‌پوشی کرد. رفسنجانی‌ها انگیزه بالایی دارند و تیمی تاکتیکی هستند اما احتمالا استرس بلای جان آنها خواهد شد. به موفقیت استقلال در ادامه لیگ تا 90 درصد خوشبینم. اگر مدیریت به خوبی کادر فنی را حمایت کند قطعا استقلال می‌تواند موفق باشد و امیدوارم مانند سال‌های گذشته مشکلات مدیریتی به وجود نیاید.

انتهای پیام//