شهرخبر

رئیس مجلس شورای اسلامی:

انقلابی بودن در گروی رفع مشکلات مردم است/ ضعف مسئولین اجرایی

انقلابی بودن در گروی رفع مشکلات مردم است/ ضعف مسئولین اجرایی

کوار - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است و باید بدانیم که انقلابی و حزب الهی بودن در گروی گره گشایی از کار مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف شامگاه پنج شنبه ۱۶ در اجتماع بزرگ فاطمیون کوار اظهار کرد: یکی از فرصت های کشور وجود انرژی و معادن ماست، اما مهمترین سرمایه ملی ما نیروهای جوان و خلاق ما در حوزه فناوری ،Ict وحوزه هوش مصنوعی در دنیاست که بدون اغراق جوانان ما دقیقه به دقیقه در حال پیشروی در این حوزه هستند.

وی افزود: یکی از ویژگی های منحصر به فرد کشور ما وجود نخبگانی است که در این بخش بالاترین ظرفیت ها را را دارند اما متاسفانه عملاً فرصتی برای ظهور و بروز استعدادهایشان نمی دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی کشور ضعف مسئولان اجرایی است، گفت: مسئولان باید به حرف مردم گوش سپارند و برای نظراتشان ارزش قائل شوند.

قالیباف ضمن قدردانی از مشارکت حداکثری مردم کوار در هفدهمین اجتماع فاطمیون این شهرستان بیان کرد: این حضور حداکثری نشان می دهد که مردم ما دلداده فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

او خواستار پاسخگویی مسئولان به مردم شد و تصریح کرد: باید بدانیم که انقلابی بودن و حزب الهی بودن در گروی گره گشایی از کار مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما مسئولان از مشکلات اقتصادی و کار مردم گره گشایی نکنیم هر چقدر بگوییم مسئولیم قابل قبول نیست.

قالیباف بر لزوم همکاری و همدلی با مردم تاکید کرد و گفت: باید مردم عزیزمان را در امورات کشور مشارکت دهیم و مطمئن باشید که اگر چنین کنیم قطعاً مشکلات اقتصادی کشور در یک برنامه ۵ ساله به ثبات خواهد رسید.

قالیباف لازمه برگشتن آرامش به بازار اقتصادی کشور را در گروی مشارکت مردم و بخش خصوصی دانست و ابراز کرد: اگر اجازه رقابت بین سرمایه گذاران بخش خصوصی بدهیم قطعاً مشکلات کشور در این حوزه حل و فصل خواهد شد.

او برحمایت همه جانبه برای شکوفایی استعداد جوانان و کارآفرینان تاکید کرد و گفت: دولت باید با رفع موانع پیش روی کار آفرینان و سرمایه گذاران از نا امیدی و یاس آنان جلوگیری کند.