شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آنلاین#ایران#پرورش اندام

نشست آنلاین نصیرزاده با رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش‌اندام


نشست آنلاین نصیرزاده با رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش‌اندام

نشست آنلاین رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و رئیس فدراسیون بین المللی پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست آنلاین عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، نسرین شاهمحمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون و صادق هاشمی رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون با رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون بین المللی پرورش اندام(IFBB) برگزار و در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات کاپ آزاد آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه این دو رویداد به میزبانی جزیره کیش به عمل آمد و همچنین در خصوص برگزاری سمینار داوری ومربیگری فیتنس چلنج ویژه بانوان و آقایان تصمیمات لازم اتخاذ شد. علاوه بر این بهرمندی از ظرفیت‌های داوران بومی برای قضاوت در مسابقات آسیایی از دیگر موضوعاتی بود که درباره آن رایزنی‌هایی صورت گرفت. 

رافائل سانتونخا در این نشست گفت: به دنبال این هستیم که رشته فیتنس چلنج را در سراسرآسیا ارتقاء دهیم. به همین منظور شخصا دعوتنامه رسمی به کشور های چین، ژاپن، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، عراق، سوریه ولبنان ارسال کرده ام تا در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران شرکت کنند. 

در ادامه این نشست رئیس فدراسیون IFBB اعلام کرد که برای حضور در این رقابتها به ایران می آید و به این ترتیب زمان بندی برنامه ورود رئیس فدراسیون جهانی به ایران با هماهنگی بین سانتونخا و نصیرزاده به عمل آمد.

انتهای پیام/