شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

نقشه‌های ستاره پرسپولیس برای پنجمین گل فصل

مهدی عبدی امیدوار است در مشهد برای پنجمین بار در این فصل گل بزند

مهدی عبدی

مهدی عبدی، مهاجم سرخ‌ها بسیار امیدوار است در مشهد برای پنجمین بار در این فصل گل بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی عبدی مهاجم مازندرانی سرخپوشان در هفته دهم و مقابل پیکان گل اول تیمش را به ثمر رساند اما در سه هفته بعدی مقابل ذوب آهن، سپاهان و تراکتور مجموعا ۲۵ دقیقه هم بازی نکرد تا نتواند آمار گلزنی خود را در این فرصت کوتاه بهبود ببخشد.

 

عبدی با تغییرات این هفته‌های یحیی نیمکت نشین شده اما با توجه به خصوصیات اخلاقی‌ای که دارد بدون حاشیه تمریناتش را دنبال می‌کند و با خونسردی منتظر دستور یحیی برای بازگشت به ترکیب اصلی سرخپوشان مانده است.

یحیی گل‌محمدی در این هفته‌ها خط حمله تیمش را با یک مهاجم تخصصی کنار یک هافبک رونده و خلاق مثل عالیشاه و ترابی چینش کرده بود و همین امر سبب شد فرصت زیادی به عبدی نرسد.

 

با این حال اما مهاجم شماره ۱۶ قرمزها با آمادگی و انگیزه بالا در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد و امیدوار است بتواند پنجمین گل فصل خود را به شهرخودرو که با بیست گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد بزند.

 

با توجه به مصدومیت علی شجاعی احتمال مدافع چپ شدن امیری و وینگر شدن ترابی وجود دارد و با این اوصاف ممکن است جا در ترکیب اصلی برای مهدی عبدی ۲۳ ساله باز شود.

مهدی عبدی با تغییرات این هفته‌های یحیی نیمکت نشین شده اما با توجه به خصوصیات اخلاقی‌ای که دارد بدون حاشیه تمریناتش را دنبال می‌کند.