شهر خبر

بی اعتمادی بازیکنان منچستر یونایتد به توانایی های رالف رانگنیک

سولسشر یا رانگنیک، وضعیت فن ده بیک قرار نیست بهتر شود...

اولین باخت رالف رانگنیک در یونایتد، گویا تبعات سنگینی برای این مربی داشته است. بسیاری از بازیکنان از شرایط تیم راضی نیستند و می خواهند از باشگاه بروند. در مورد توانایی و تاکتیک های رانگنیک شک و شبهه های در تیم به وجود آمده است و برخی از بازیکنان نمی توانند خواسته رانگنیک را متوجه بشوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، برخی از بازیکنان در حال تلاش برای هماهنگ شدن با روش های رالف رانگنیک هستند، با این حال به اینکه آیا رالف رانگنیک گزینه مناسبی برای هدایت این تیم است، شک دارند. دسته هایی در بین بازیکنان وجود دارند که از بازی در ترکیب مورد علاقه رانگنیک، 2-2-2-4 ناراضی هستند. همچنین برخی از بازیکنان اعتقاد دارند که آماده بازی هستند اما مربی به بهترین شکل از آن ها استفاده نمی کند. 

همچنین به نقل از اتلتیک، گفته می شود در حال حاضر 17 بازیکن از شرایط موجود در باشگاه ناراضی هستند. بسیاری از این 17 بازیکن فروخته نمی شوند. با این حال تعداد قابل توجهی از آن ها از منچستر یونایتد جدا خواهند شد. در حال حاضر کریس آرماس تمرینات را هدایت می کند و بیشتر تمرکز تمرینات روی باز پس گیری توپ بوده است اما گویا بازیکنان احساس می کند نیاز به راهنمایی بیشتر برای زمانی که مالک توپ می شوند، دارند. این انتظار از رانگنیک وجود دارد که در این هفته روی برنامه های هجومی در تمرینات کار کند. ظاهرا رانگنیک نیز در مورد فن ده بیک می خواهد رویکرد سولسشر را در پیش بگیرد. فن ده بیک برای بازی های سخت در لیگ مناسب نیست، هر چند که او تکنیک بکری دارد و در تمرینات تلاش بیشتری برای پوشش دادن نقاط بیشتری از زمین می کند اما باز هم او خواهان خروج از باشگاه در ژانویه است.