شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

جهاد اسلامی: جنایت صهیونیست ها بی پاسخ نمی ماند

جنایت صهیونیست ها بی پاسخ نمی ماند/ مقاومت تنها راه آزادی است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه تروریسم صهیونیستی باید در جهان رسوا شود، بر پاسخ به جنایت های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فرزندان ملت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری، تأکید کرد جنایت‌های رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری، شهادت صبح امروز «باکیر محمد حشاش» جوان ۲۱ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه «بلاطه» در نابلس و «مصطفی یاسین فلنه» جوان ۲۵ ساله فلسطینی در روستای «صفا» در رام الله را که توسط یک شهرنشین صهیونیست با خودرو زیر گرفته و شهید شد، تسلیت گفت و تأکید کرد: جنایت‌های رژیم اشغالگر و شهرک نشینان تبهکار صهیونیست علیه فرزندان ملت فلسطین در کرانه باختری، بدون اقدامات بازدارنده فرزندان ملت انقلابی فلسطین باقی نخواهد ماند و ما از سرزمین و ملت فلسطین با تمام ابزارها و روش‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تداوم انواع و اشکال مقاومت به ویژه مقاومت مسلحانه، پاسخ واقعی و طبیعی به جنایت‌های اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست خواهد بود. تروریسم صهیونیستی باید در جهان رسوا شود و خون شهدا راه و مسیر آزادگان ملت فلسطین را روشن خواهد کرد.

این مقام ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد: مقاومت تنها گزینه برای آزادسازی فلسطین و احقاق حق ملت آن است. افزایش آماده باش عمومی در کرانه باختری و قدس اشغالی و اتخاذ رویکرد مقاومت علیه نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست، بیانگر این است که ملت فلسطین به مبارزه و نبرد خود به هر بهایی ادامه خواهد داد.

طارق عزالدین در پایان به فرزندان ملت انقلابی فلسطین که علیه ظلم و تجاوزگری رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند، درود فرستاد و تشدید مقاومت و مقابله سراسری با صهیونیست‌ها را در همه مناطق تماس و درگیری را با توجه به تشدید تنش آفرینی صهیونیست‌ها در کرانه باختری اشغالی و روستاها و شهرک‌های آن خواستار شد.

منبع: مهر