شهر خبر

با انجام قرعه‌کشی؛

حریفان تیم ملی فوتسال در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا مشخص شدند

حریفان تیم ملی فوتسال در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا مشخص شدند

قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو به عنوان حریفان تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی فوتسال ایران حریفان خود را شناخت.

این رقابت ها در مناطق مختلف قاره آسیا برگزار می شود. تیم ملی ایران از شرکت کنندگان در مسابقات است که دیدارهای خود را در منطقه آسیای مرکزی و جنوبی برگزار خواهد کرد.

دیدارهای این منطقه در دو گروه برگزار می شود. بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم ملی ایران در گروه اول با تیم های قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه شده است. ازبکستان هم در دیگر گروه این منطقه با تیم های تاجیکستان، افغانستان و نپال دیدار خواهد داشت.

نتیجه قرعه کشی مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا به این شرح است:

منطقه غرب

گروه یک: لبنان، عربستان، فلسطین، عمان
گروه دو: عراق، بحرین، امارات (میزبان)

* تیم‌های اول و دوم (جمعا چهار تیم) به صورت مستقیم به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ صعود می‌کند. تیم‌های سوم در یک دیدار پلی‌أف برای تعیین تیم پنجم به مصاف هم می‌روند.

منطقه مرکز و جنوب آسیا

گروه یک: ایران، قرقیزستان (میزبان) ، ترکمنستان، مالدیو
گروه دو: ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان، نپال

* دو تیم برتر هر گروه (جمعا ۴ تیم) به صورت مستقیم به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ صعود می‌کنند.

منطقه شرق

گروه یک: ژاپن، چین، مغولستان
گروه دو: چین تایپه، کره جنوبی، هنگ‌کنگ

* تیم‌های برتر هر گروه (جمعا ۲ تیم) به صورت مستقیم به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ صعود می‌کنند. تیم‌های دوم برای تعیین تیم سوم صعود کننده در دیدار پلی‌آف یه مصاف هم می‌روند.

منطقه جنوب شرق آسیا

* سه تیم برتر این منطقه ار طریق نوزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های جنوب شرق آسیا انتخاب می‌شود.

دیدارهای مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا ۱۲ تا ۲۶ فروردین ماه آینده برگزار می شود. مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا هم سپتامبر و اکتبر سال جاری میلادی به میزبانی کویت و با حضور ۱۶ کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حریفان تیم ملی فوتسال ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا در حالی مشخص شده اند که هنوز در رابطه با سرمربی این تیم تعیین تکلیف نشده است و حتی برخی گمانه زنی ها حکایت از تغییرات در کادر فنی را دارد.