شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تهران#مجلس#رئیس مجلس

رئیس مجلس: شهدای گمنام باعث عزت و افتخار ایران هستند

رئیس مجلس در مراسم تشییع باشکوه پیکر‌های مطهر ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران گفت: امروز شهدای گمنام شمع وجود این محفل و مکان هستند. شهدای امروز نماد شهدای تاریخ اسلام و مبارزه این سرزمین ایران و در بستر انقلاب اسلامی باعث عزت و افتخار ایران عزیز ما هستند.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف در مراسم تشییع باشکوه پیکرهای مطهر ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران بیان کرد: امروز شهدای گمنام شمع وجود این محفل و مکان هستند.

رئیس مجلس با بیان اینکه ما باید قدر شهدای عزیز را بدانیم گفت: شهدای امروز نماد شهدای تاریخ اسلام و مبارزه این سرزمین و در بستر انقلاب اسلامی باعث عزت و افتخار ایران عزیز ما هستند.

وی افزود: شهدا زمانی از ما راضی هستند که تمام وقت و تلاش خود را در مسیر خدمت به مردم صرف کنیم. آن‌ها در ارتفاعات سرد و برف و یخ مجاهدت کردند و اگر امروز ما بخواهیم مجاهدت کنیم باید نتیجه آن در زندگی مردم مشهود باشد.

قالیباف اظهار کرد: امروز پیکر شهدای مطهر در جمع ما حضور دارد و ۲۵۰ شهید در کشور تشییع خواهیم کرد و از خداوند می‌خواهیم این توفیق را داشته باشیم تا منطق امام راحل و شهدا و رهبر انقلاب را به پیش ببریم و خداوند توفیق دهد خدمتگزاران صادقی برای این مردم صبور و بااخلاص باشیم.

 

  • تشییع پیکر‌های مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران و سراسر کشور
  •  

    تکمیل می‌شود