شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

زیاد النخاله:

شهید سلیمانی شایسته تقدیر از سوی تمام ملت های منطقه است

شهید سلیمانی شایسته تقدیر از سوی تمام ملت های منطقه است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تمام جزئیات مربوط به فلسطین را پیگیری می کرد و سزاوار تقدیر از سوی تمام ملت های منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در همایشی به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی که روز چهارشنبه در بیروت برگزار شده بود، گفت: حاج قاسم تمام جزئیات مربوط به فسطین را دنبال می کرد و شایسته است که از سوی تمام ملت های منطقه مورد تقدیر قرار گیرد.

«زیاد النخاله» افزود: با حضور چشمگیر حاج قاسم سلیمانی و انتقال تجربیات فراوان به ملت ها با حضور خیره کننده وی در سطوح فکری، سیاسی و نظامی صحنه منطقه دگرگون شد.

وی ادامه داد: سلیمانی نعمتی از سوی خداوند برای مقاومت بود و همواره می گفت که ما در خدمت شما و سرباز فلسطین هستیم و به آزادسازی قدس و فلسطین یقین داشت.

النخاله تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی اندیشه واضح و آشکاری داشت و آماده اقدام و عمل شبانه روزی در خدمت این اندیشه بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: ملت فسطین که دیروز آزادی هشام ابوهواش اسیر فلسطینی را جشن گرفته بودند روح شهید قاسم سلیمانی را حاضر می دیدند چرا که سلاحی که فلسطینی ها با آن اسرائیل را تهدید کردند به فضل شهید سلیمانی به دست مقاومت رسیده است.

النخاله تاکید کرد: بیش از دو هزار رزمنده از غزه با شهید قاسم سلیمانی در جریان دوره های آموزشی دیدار کردند و او فلسطین را به خوبی می شناخت به همین دلیل فلسطین را دوست داشت و مردم فلسطین هم او را دوست داشتند. سلیمانی دوستدار قدس بود و قدس هم او را دوست داشت.