شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غرق شدن#کشتی

نماینده کنست:

اسرائیل مانند کشتی بدون ناخدا در حال غرق شدن است

نماینده کنست: اسرائیل کشتی است که بدون ناخدا در حال غرق شدن است

در حالی که اختلاف نظر در کنست رژیم صهیونیستی به درگیری فیزیکی بین اعضای آن منجر شد، یک عضو کنست اسرائیل را به کشتی بدون ناخدایی توصیف کرد که در حال غرق شدن است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که رسانه‌های اسرائیلی از درگیری هواداران و مخالفت نفتالی بنت در کنست فیلم و عکس منتشر می‌کنند، یکی از نمایندگان کنست بنت را به ناکارآمدی در اداره اسرائیل به ویژه در سایه شیوع گسترده اومیکرون متهم و تاکید کرد اسرائیل امروز به مانند یک کشتی بدون ناخدایی است که در آستانه غرق شدن قرار گرفته است.

یوآو کیش عضو کنست اسرائیل در گفتگویی با شبکه ۱۴ تلویزیون این رژیم اعتراف کرد، داده‌های مربوط به شیوع گسترده و هولناک ویروس کرونا و سویه اومیکرون در اسرائیل به خودی خود نشان می‌دهند که اسرائیل در خطر غرق شدن است.

به گفته این عضو کنست که سابقه معاونت وزارت بهداشت این رژیم را هم در دوره بنیامین نتانیاهو دارد، طوفان اومیکرون کشتی اسرائیل را به هر سمت و سویی می‌برد اما خبری از ناخدا نیست، یکی از وزرا می‌گوید باید لنگر بیاندازیم و دیگری فریاد می‌زند بادبان‌های را برای سرعت گرفتن بیاندازید و در این طوفان ما این سو و آن سو می‌رویم.

کیش با اشاره به عملکرد رئیس کنست هم او را سرباز و بله قربان گوی لاپید توصیف کرده اعلام کرد رویکرد فعلی رئیس کنست له کردن مخالفان سیاسی کابینه است.

گفتنی است با وجود ورود رژیم اسرائیل به پروسه تزریق چهارمین دز از واکسن کرونا اما آمار شیوع سویه اومیکرون در آن به حد نصاب جدیدی رسیده و از مرز ۱۲ هزار نفر طی ۲۴ ساعت رسید که بالاترین رقم از ۲ سپتامبر گذشته تا کنون است، این در حالی است که ارکان مختلف رژیم صهیونیستی به درگیری‌های سیاسی و جناحی خود ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم