شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##پیام#دستیار#مهدی#مهدوی#کیا،#فدراسیون#امیدوار#کرد!

پیام دستیار مهدی مهدوی کیا، فدراسیون را امیدوار کرد!

مهران شدیدی پور، دستیار ایرانی مهدی مهدوی کیا با چند عکس و یک پیام کوتاه، سوژه شد و یک بار دیگر موضوع همکاری مهدی مهدوی کیا و فدراسیون فوتبال را سرزبان ها انداخت

در روزهایی که مهدی مهدوی کیا نه جواب تلفن مسئولان فدراسیون فوتبال را می دهد و نه پاسخگوی پیام اعضای کادرفنی و اجرایی تیم ملی امید است، یک پیام کوتاه از دستیار ایرانی او می تواند یک نشانه خوب برای فدراسیون فوتبال تلقی شود.

به گزارش طرفداری، انصراف مهدی مهدوی کیا از هدایت تیم ملی امید، شایعه تازه ای نیست. مهدی مهدوی کیا که به دلیل امضا نشدن قرارداد همکارانش از فدراسیون فوتبال شاکی بود و به گفته برخی کارکنان فدراسیون فوتبال حتی جواب تلفن شهاب عزیزی خادم را نمی داد، حتی قبل از ماجرای بازی لعنتی دوحه، زمزمه هایی در خصوص قطع همکاری اش با تیم امید شنیده می شد. اردویی که قرار بود تیم امید در دی ماه داشته باشد، به دلیل همین شایعه ها منتفی شد و بعد از آن، وقتی مهدی مهدوی کیا با هماهنگی فدراسیون فوتبال به بازی نمادین منتخب ستارگان فیفا و منتخب ستارگان عرب رفت و پرچم اسراییل برایش دردسر درست کرد، این شایعه ها قوت گرفت و گفته شد مهدی مهدوی کیا دیگر خیال ادامه همکاری با تیم ملی امید را ندارد.

اخبار غیررسمی از انصراف او حکایت داشت و افرادی که به فدراسیون فوتبال نزدیک هستند، مدعی بودند مهدوی کیا همچنان نه به تماس های مدیران فدراسیون پاسخ می دهد و نه با همکارانش در کادرفنی و اجرایی تیم امید ارتباط برقرار می کند. حتی گفته شد اردوی بهمن ماه تیم ملی امید هم احتمالا کنسل می شود چرا که تکلیف مهدوی کیا روشن نیست. اما ناگهان وسط این داستان ها و در حالی که همه منتظر بودند خبر قطع همکاری فدراسیون با مهدی مهدوی کیا از سوی یکی از طرفین اعلام شود، مهران شدیدی پور، دستیار ایرانی مهدوی کیا که حدود 15 سال است در اروپا زندگی می کند، در اینستاگرام و صفحه شخصی خود چند عکس از تمرینات تیم ملی امید همراه یک متن کوتاه به اشتراک گذاشت:

پایان هر داستانی احتمالا خوب است، اگر خوب نباشد، احتمالا آن داستان به پایان نرسیده است.

به نظر شما هدف دستیار ایرانی مهدوی کیا از این متن چیست؟ آیا او می خواهد بگوید همکاری آن ها با تیم ملی امید هنوز به پایان نرسیده است؟ داستان همکاری کادرفنی مهدوی کیا با تیم ملی امید در حال حاضر به جای خوبی نرسیده و شاید این متن می خواهد بگوید این نقطه، پایان این همکاری نیست.

البته آن هایی که به مهدی مهدوی کیا نزدیک هستند می گویند نباید فریب این متن را خورد چرا که سرمربی تیم ملی امید از اتفاقات اخیر به شدت دلخور است و تمایل چندانی به ادامه همکاری با تیم امید ندارد. صد البته مهدی مهدوی کیا تا این لحظه به صورت رسمی از هدایت تیم ملی امید کناره گیری نکرده است.

پیامی که مهران شدیدی پور فرستاده می تواند برای فدراسیون نشانه امیدواری باشد چرا که اگر مهدوی کیا به دستیارانش گفته بود دیگر قصد همکاری با تیم ملی امید را ندارد، شدیدی پور حالا باید از پایان داستان حرف می زد نه اینکه کنار عکس هایی از حضورش در تمرین تیم ملی امید بنویسد داستان هنوز تمام نشده است.