شهر خبر

رییس فدراسیون فوتبال پایش را از ماجرای اسکوچیچ - طارمی بیرون کشید!

در حالی که طی روزهای گذشته برخی رسانه ها از بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی خبر داده اند، شهاب عزیزی خادم تلاش کرده با انتشار یک استوری خودش را از ماجرای دعوت طارمی بیرون بکشد

از همان روزی که مهدی طارمی از تیم ملی کنار گذاشته شد، خیلی ها اعتقاد داشتند پشت پرده این اتفاق، فدراسیون فوتبال قرار دارد و اسکوچیچ به تنهایی چنین تصمیمی نگرفته اما فدراسیون در تمام این ماه ها تلاش کرده خودش را از این ماجرا دور نگه دارد.

به گزارش طرفداری، با نزدیک شدن به زمان بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات، دوباره بحث حضور مهدی طارمی در تیم ملی سوژه روز فوتبال ایران شده و در آخرین گمانه زنی ها رسانه ها به گونه ای از بازگشت طارمی به تیم ملی خبر داده اند که انگار فدراسیون فوتبال به دراگان اسکوچیچ دستور داده این بازیکن را به اردو دعوت کند.

همین که طی چند روز گذشته رسانه ها با قاطعیت از دعوت دوباره مهدی طارمی نوشتند، گویا دلخوری دراگان اسکوچیچ را به دنبال داشته و باعث شده این شایعه قوت بگیرد که سرمربی تیم ملی از نوع انتشار خبر بازگشت طارمی به جمع ملی پوشان دلخور است. گویا برخی نزدیکان اسکوچیچ اعتقاد دارند وقتی خبر بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی قبل از ارائه لیست از سوی سرمربی تیم، مستقیم یا غیر مستقیم از طریق فدراسیون فوتبال به دست رسانه ها می رسد، این سو تفاهم را ایجاد می کند که سرمربی تیم ملی کاره ای نیست و فدراسیون به او دستور می دهد چه کسی باشد و چه کسی نباشد.

احتمالا همین سو تفاهم ها باعث شده رییس فدراسیون فوتبال در صفحه شخصی اش با انتشار یک استوری و به اشتراک گذاشتن متنی، خودش را از این ماجرا بیرون بکشد و به اهالی فوتبال اعلام کند بودن یا نبودن مهدی طارمی در تیم ملی به نظر دراگان اسکوچیچ بستگی دارد.

متنی که شهاب عزیزی خادم به اشتراک گذاشته و در آن ابراز امیدواری کرده طارمی به تیم ملی برگردد را از دو زاویه می توان بررسی کرد. احتمال اول همین است که شهاب عزیزی خادم خواسته به اهالی فوتبال و رسانه بگوید تصمیم گیری در مورد طارمی بر عهده اسکوچیچ است و این ذهنیت که طارمی به دستور فدراسیون به تیم ملی برمی گردد را پاک کند اما احتمال دیگری هم وجود دارد؛ شاید اسکوچیچ برای بازی با عراق و امارات هم نام طارمی را در لیست قرار نداده و رییس فدراسیون با اطلاع از لیست سرمربی تیم ملی، پیش دستی کرده و خودش را از ماجرا کنار کشیده و البته با اشاره به این نکته که بازی ها هنوز تا نهم فروردین ادامه دارد، طارمی و حامیانش را امیدوار نگه داشته که برای بازی با کره جنوبی و لبنان که فروردین برگزار می شود درهای تیم ملی به روی مهاجم پورتو باز خواهد شد.