شهر خبر

آشفتگی در منچستر نامتحد؛ نارضایتی بازیکنان از رالف رانگنیک

گویا روز های خوش رانگنیک در منچستر یونایتد زودتر از آنچه که تصور می شد به پایان رسید....

باخت مقابل وولورهمپتون اولین شکست رالف رانگنیک در منچستر یونایتد بود. اما گویا این باخت آتش زیر خاکستر در منچستر را شعله ور کرده و مشکلات در پشت صحنه این تیم به سرعت در حال افزایش هستند و به نظر می رسد باشگاه وارد بحران دیگری شده است. حال رانگنیک باید تمام تلاش خود را کند تا یکدستگی در این تیم را حفظ کند.

به گزارش طرفداری به نقل از میرر، پس از شکست مقابل وولوز، رالف رانگنیک با اولین بحران خود در منچستر یونایتد روبرو شده است. گفته می شود بازیکنان چند دسته شدند و گروه های متفاوتی از بازیکنانی در این تیم شکل گرفته است که گویا مربی قبلی سولشر نیز در آخرین روز های خود با این مشکل مواجه شده بود. یک منبع نزدیک به تیم مدعی شده است 11 بازیکن از وضعیت فعلی یونایتد ناامید شده اند و خواهان ترک این باشگاه هستند. بسیاری از بازیکنان تحت تاثیر مربی گری و تاکتیک های رانگنیک قرار نگرفته اند و از کیفیت دستیارانش راضی نیستند. همچنین برخی از بازیکنایی که زیر نظر سولشر در حاشیه قرار داشتند و زمان بازی مورد نظرشان را دریافت نمی کردند از همین موضوع در زمان رالف رانگنیک نیز گلایه دارند. جسی لینگارد، دونی فن ده بیک، اریک بایی و دین هندزسون از جمله بازیکنانی هستند که از دقایقی بازی که تاکنون زیر نظر رانگنیک داشتند، ناراضی هستند. رنجش بازیکنایی که دائما برای قرار گرفتن در ترکیب نادیده گرفته می شوند، در حال از بین بردن وحدت و هماهنگی در رختکن تیم است.

به گفته منبع میرر اتمسفر بسیار بدی در رختکن منچستر یونایتد حاکم است و به نظر می رسد مشکلات زیادی پیش روی این تیم و رانگنیک قرار داشته باشد. لوک شاو نیز در مصاحبه پس از بازی مقابل ولووز به این مشکلات اشاره کرد. گری نویل نیز بعد از تساوی 1 بر 1 مقابل نیوکاسل به اختلافات درون تیمی یونایتد و مشکلات بین هری مگوایر و کریستیانو رونالدو اشاره کرده بود. به نقل از دیلی اکسپرس، برخی از بازیکنان از حضور رونالدو در یونایتد راضی نیستند. آن ها معتقدند رفتار رونالدو تاثیر خوبی روی هم تیمی هایش ندارد. او بین بازیکنان پرتغالی و دیگران تفاوت قائل می شود. همچنین هری مگوایر، میسون گرینوود و ادینسون کاوانی حضور کریستیانو رونالدو را چالشی برای ایفای نقش هایی که در باشگاه دارند، می دانند.