شهرخبر

بدشانسی آوردم اما حالا همه چیز خوب است/ رنجبری: ۹ شوت به تیرک دروازه زدم!

بدشانسی آوردم اما حالا همه چیز خوب است/ رنجبری: ۹ شوت به تیرک دروازه زدم!

مهاجم پیکان از بدشانسی های سال گذشته اش می گوید؛ از اینکه ۹ توپ به تیرک دروازه زد اما سرانجام در دقیقه ۸۸ بازی فولاد موفق به گلزنی شد.

دیدار فولاد و پیکان با نتیجه تساوی به اتمام رسید و این در حالی است که زننده گل پیکان، مهاجمی بود که در یکی دو فصل گذشته عملکرد چندان مثبتی نداشت و با بدشانسی هم روبرو بود.

 

پیمان رنجبری زننده گل خودروسازان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. شکل تیمی آقای نکونام خیلی خوب است و سخت می توان به این تیم گل زد و شاید در نهایت مقابل فولاد بتوان یکی دو گل به ثمر رساند. در نیمه اول فولاد خیلی خوب بازی کرد و ما هم در ضدحملات دو سه موقعیت داشتیم که به ثمر نشست ولی در نیمه دوم حمله کردیم و توانستیم گل بزنیم. اشتباهی که حریف کرد به خاطر این بود که ما خیلی حمله کردیم و ناامید نشدیم.

 

این بازیکن که بعد از مدت ها در بازی با فولاد گل زد در این باره توضیح داد: از سال گذشته تا الان از بازی گل گهر تا ذوب آهن ۹ توپ من به تیر خورد و سه پنالتی گرفتم و پارسال سال من نبود. گل به فولاد در دقیقه ۸۸ به موقع بود و توانستیم بازی را مساوی کنیم و از زحمات بچه ها ممنونم.

-

 

مهاجم پیکان در مورد دیدار بعدی با آلومینیوم اراک نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی سنگینی داریم. آلومینیوم تیم خیلی خوبی است و همانند فولاد شکل دفاعی خوبی دارد و گل‌های خیلی کمی خوردند و سر مربی خیلی خوبی دارند و به نظرم بازی پایاپایی باشد و امیدوارم که ما بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

 

رنجبری در پایان در مورد رتبه ششمی پیکان در جدول و شرایط خوبشان در لیگ ۲۱ افزود: از نظر آماری و جدولی شرایط خوبی داریم و البته خیلی بهتر از اینها می توانست باشد. آقای حسینی تیم خیلی خوب و جوانی را وارد مسابقات کرده و دارد نتیجه زحماتش را میبیند. تیم خیلی خوبی دارم و امیدوارم همینطور ادامه بدهیم و آخر فصل نتیجه خیلی خوبی بگیریم.