به گزارش برنا و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون کاراته، ساجده جهانشاهی درباره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سطح کیفی رقابت‌ها بالا بود، نخستین حضورم در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه می کردم که خوشبختانه توانستم به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کنم.

دارنده مدال طلای کاتا انفرادی نوجوانان ادامه داد: جدول اولیه برایم سخت بود و حریفان قدرتمندی از اندونزی و هنگ‌کنگ در آن حضور داشتند و به نسبت جدول دوم شرایط راحت‌تری داشت. در بازی فینال نیز مقابل نماینده کشور میزبان از قزاقستان رقابت داشتم، حریف سختی بود اما چون استرس داشت کم سطح کیفی کاتای اش پایین بود در نهایت مدال طلا را بدست آوردم.

وی افزود: نخستین طلایی کاروان ایران بودم. خوشبختانه در اولین سال حضورم در اردوها توانستم عضو تیم‌ملی شوم و به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا نیز برسم. این موضوع برایم خیلی مهم است. می خواهم همین روند رو به رشد را ادامه دهم و در سال های آتی در رده های بالاتر مدال های بیشتری بدست آورم.

جهانشاهی گفت: از حمایت‌های فدراسیون ممنونم همه ملی‌پوشان راضی بودند و شرایط خوبی را برایمان فراهم کردند. همچنین از کادر فنی که زحمات زیادی را در مدت حضورمان در اردو کشیدند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام//