شهر خبر
گفت‌وگو|

حادثهٔ نفت‌کش سانچی نیازمند انجام تحقیقات بیشتری است/ ضرورت توجه به خانواده‌های جان‌باختگان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر این نکته که حادثهٔ کشتی نفت‌کش سانچی بسیار تأسف‌بار بود، گفت: ضرورت دارد درباره این حادثه تحقیقات بیشتری صورت گیرد تا جلوی حوادث مشابه در آینده گرفته شود.
فریدون عباسی در گفت‌وگو با میزان، در آستانه چهارمین سالگرد حادثه تلخ نفت‌کش سانچی که روز شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ روی داد و یک نفت‌کش متعلق به شرکت ملی نفت‌کش ایران پس از یک هفته آتش‌سوزی به صورت کامل غرق شد و پیرو آن جمعی از هم‌وطنان آسمانی شدند، گفت: این حادثه بسیار تأسف‌بار بود و هم‌وطنان زیادی را در مدت کوتاهی از دست دادیم که این مسئله به نوعی فقدان نیروی انسانی متخصص قلمداد می‌شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نیرو‌های مستقر در این نفت‌کش، نیرو‌های کارکشته‌ای بودند بیان داشت: ضرورت دارد تا درباره حادثه نفت‌کش سانچی تحقیقات بیشتری صورت گیرد تا جلوی حوادث مشابه در آینده گرفته شود.
 
ضرورت تحقیقات بیشتر درباره حادثه کشتی سانچی /باید بازماندگان سانحه کشتی سانچی مورد تفقد مسئولین قرار بگیرند
عباسی با بیان اینکه حادثه نفت‌کش سانچی یک تجربه دریایی برای ما بود، تاکید کرد: ما دیگر نمی‌توانیم زمان را به قبل بازگردانیم، اما می‌توانیم یک افقی پیش روی خود داشته باشیم تا از این قبیل اتفاقات در آینده جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین بازماندگان سانحه نفت‌کش سانچی باید مورد تفقد مسئولین قرار بگیرند و رسیدگی‌های لازم در این زمینه مدنظر قرار گیرد. البته بیمه‌ها باید در این بخش به تعهدات خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: حتماً باید خانواده بازماندگان این سانحه مورد حمایت قرار گیرند.
 

 

انتهای پیام/