شهر خبر

غیبت کریمی، غلامی و اعتدادی؛

ابهامات عجیب در معرفی سرمربی و لیست تیم ملی فوتسال بانوان

ابهامات عجیب در معرفی سرمربی و لیست تیم ملی فوتسال بانوان

در حالی که سرمربی تیم ملی فوتسال زنان از سوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال انتخاب شده است، فدراسیون فوتبال هنوز نام فروزان سلیمانی را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرنوشت تیم ملی فوتسال زنان ایران به عنوان قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال در ابهام قرار دارد. به انزوا رفتن فوتسال در چند سال اخیر تا جایی پیش رفته است که حتی بحث انتخاب سرمربی تیم زنان به موضوعی پیچیده تبدیل شده است.

هفته گذشته نام فروزان سلیمانی به صورت غیررسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان اعلام شد. این انتصاب درحالی صورت گرفته است که فدراسیون و کمیته بانوان هنوز به صورت رسمی واکنشی نسبت به انتخاب خود نداشته اند و از اعلام آن در سایت فدراسیون خودداری می کنند.

طی چند روز گذشته نیز لیست بازیکنان مدعو به تیم ملی فوتسال بانوان به هیات‌های استانی ارسال شد. نکته عجیب این لیست عدم دعوت نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی و نیز چهره‌های شناخته شده مانند فرشته کریمی، فاطمه اعتدادی و مهسا کمالی است. مشخص نیست ملاک سرمربی «مخفی» تیم ملی برای دعوت از این نفرات چیست.

در لیست جدید حتی نامی از زهرا لطف آبادی که یکی از دروازه بان های برتر فوتسال زنان بوده دیده نمی شود و به جای او اعظم آخوندی 35 ساله دعوت شده است.

شهره موسوی، نایب رئیس زنان در مدت حضورش در فدراسیون تمایلی به ارتباط با رسانه‌ها ندارد و پاسخگوی امور کمیته بانوان نیست. فروزان سلیمانی نیز مانند نایب رئیس پاسخ تماس تلفن و پیام ها را نداد تا بحث انتخاب سرمربی همچنان در ابهام باشد.