شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تاریخ#بازی‌های آسیایی#چین

فخری: ستاد عالی در مورد حضور ۴ رشته دیگر تصمیم‌‌گیری می‌کند/ بازی‌های آسیایی قطعا در تاریخ اعلامی برگزار می‌شود


فخری: ستاد عالی در مورد حضور 4 رشته دیگر تصمیم‌‌گیری می‌کند/ بازی‌های آسیایی قطعا در تاریخ اعلامی برگزار می‌شود

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین گفت: جلسات ستاد عالی بازی‌ها اجرایی‌تر و کاربردی‌تر جلو می‌رود و هر چه جلو برویم مباحث بیشتری تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان فخری در مورد تعیین تکلیف اعزام چهار رشته‌ای که شانس مدال در بازی‌های آسیایی ندارند، بیان کرد: مسئولان رشته‌های تنیس، سه گانه، بدمینتون و  اسکواش در جلسات حاضر شدند و گزارشات کارشناسی از آنها اخذ شد و نتیجه این جلسات به ستاد عالی بازی‌ها برده می‌شود و آنجا تصمیم‌گیری خواهد شد.  جلسات خوبی داشتیم و امیدوارم که بتوانند مسافر بازی‌های آسیایی باشند.

او در مورد رشته‌های تیمی بانوان گفت: حضور رشته‌هایی که مدال می‌گیرند یا شانس کسب مدال هستند، نهایی نشده است. در رشته هندبال و  والیبال بانوان هنوز چیزی قطعی نشده است.

فخری در مورد اینکه کاظمی‌پور، معاون وزیر ورزش عنوان کرده دو رشته تیمی بانوان به بازی‌ها اعزام می‌شوند، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم و تصمیم گیری در این مورد نشده است. جلسات ستاد عالی بازی‌ها اجرایی‌تر و کاربردی‌تر جلو می‌رود و  اجازه بدهید هر چه جلو برویم مباحث بیشتری در این زمینه مطرح و تصمیم گیری می‌شود. هر دو هفته یکبار قرار شد در مورد این مباحث تصمیم گیری کنیم.  

سرپرست کاروان ایران در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سهمیه رشته‌ها برای حضور در بازی‌ها مشخص می‌شود؟ تاکید کرد: در مورد این مسئله مطمئنا تا آخرین فرصتی که داریم صبر می‌کنیم.  ستاد عالی بازی‌ها، تصمیم گیری نهایی را در خرداد و تیر خواهد گرفت.

فخری در پاسخ به این پرسش که امکان دارد بازی‌های آسیایی به تعویق بیفتد؟ تصریح کرد: بازی‌ها قطعا در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود. تجربه  المپیک نشان دنیا از  این مسیر کرونا گذشت و قطعا بازی‌ها برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه جلسات ستاد عالی بازی‌ها دیر شروع شد نیز گفت: جلسات خوبی در ستاد عالی بازی‌ها داشتیم. جلسات کارشناسی انجام می‌شد و کار نخوابیده بود و اکنون هم به عنوان سرپرست کاروان خوشحالم کار اجرایی تر پیش می‌رود.

 

انتهای پیام/