شهر خبر
گفت‌وگو|

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: رئیس قوه قضائیه تلاش می‌کند در حق زندانیان اجحاف نشود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بازدید سرزده از زندان‌ها و صحبت رئیس عدلیه را ازجمله اقدامات مثبت رئیس قوه قضائیه دانست و بابیان اینکه رئیس قوه قضائیه تلاش می‌کند تا اجحافی در حقوق این افراد صورت نگیرد، تاکید کرد: طبق موازین اسلامی برخورد می‌کنند.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد رئیس قوه قضائیه، اقدامات اژه‌ای را مثبت برشمرد و گفت: آقای محسنی اژه‌ای، تجربه سنگین و قابل‌توجهی در قوه قضائیه دارند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور بر اشراف و احاطه رئیس قوه قضائیه، نسبت به همه مسائل قضائی و پیرامون دستگاه قضا، تأکید کرد و با بیان اینکه آقای محسنی اژه‌ای بدون وقفه کار می‌کنند، تصریح کرد: اقدامات رئیس قوه قضائیه مثبت است.
 
حسینی سند تحول قضائی را یکی از اقدامات مهم در قوه قضائیه برشمرد و با اشاره به اینکه رئیس دستگاه قضا، سند تحول را باقدرت در قوه قضائیه دنبال می‌کند، اضافه کرد: سند تحول در دوران ریاست در این قوه آغاز و آقای محسنی اژه‌ای، با جدیت آن را دنبال و پیگیری می‌کند.
 
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور اجرای سند تحول قضائی را در کنار سایر اقدامات رئیس عدلیه، منبع مهم ایجاد امید در جامعه دانست و بابیان اینکه اقدامات رئیس قوه قضائیه، امیدآفرین در جامعه است، تصریح کرد: ایشان با اقداماتی در حوزه‌های مختلف امید‌های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.
 
حسینی با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد، بر نگاه جدی رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفسدین به‌ویژه اقتصادی تأکید کرد و افزود: ان‌شاءالله بیش از گذشته به سمت عدالت حرکت کنیم.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضائیه با پیگیری مشکلات در حوزه تولید، نشان دادند که حامی تولید و سرمایه‌گذاری هستند، تصریح کرد: این موضوع را کاملاً در اقدامات و سفر‌های استانی ایشان می‌بینیم.
 
حسینی بازدید سرزده از زندان‌ها و صحبت رئیس عدلیه را ازجمله اقدامات مثبت رئیس قوه قضائیه دانست و بابیان اینکه رئیس قوه قضائیه تلاش می‌کند تا اجحافی در حقوق این افراد صورت نگیرد، اضافه کرد: طبق موازین اسلامی برخورد می‌کنند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور، آقای محسنی اژه‌ای، توانمندی کامل اداره قوه قضائیه را دارد، بر حضور دستگاه قضا در کنار سایر قوا تأکید کرد و اظهار داشت: اقدامات رئیس قوه قضائیه، این امیدواری را در بین مردم ایجاد کرده است که در آینده شاهد انجام اقدامات اساسی و برداشته شدن گام‌های بلندی به نفع مردم توسط رئیس قوه قضائیه باشند.
 
  • انتهای پیام/