به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  ویژه برنامه «قهرمان» کاری از گروه تولید بین الملل شبکه جهانی جام جم است که در دو بخش  از استودیو جام جم تهران و  استودیوی استانبول ، روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

این ویژه برنامه با هدف پرداختن به چهره جهانی و بین المللی شهید سلیمانی  و مکتب آن شهید والا مقام به همت  گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام جم با همکاری دفتر نمایندگی صدا و سیما در ترکیه، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول و ستاد رسانه ای مکتب شهید سلیمانی طراحی شده است.

در  ویژه برنامه زنده قهرمان که با اجرای بهروز تشکر و پژمان کریمی همراه است بخش های مختلف و متنوعی در مدت زمان ۶۰ دقیقه پیش بینی شده است،  سفیر ایران، رهبر حزب وطن ترکیه، رئیس انجمن علمای اهل بیت ترکیه و شاعر اهل بیت،  غلامرضا آقاسی از جمله میهمان های ویژه این آیین خواهند بود و ارتباط زنده با مزار شهید سلیمانی نیز در دستور کار این برنامه قرار دارد.

خاطر نشان می شود، این برنامه روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران از شبکه جهانی جام جم ، شبکه های on4 و ulusal ترکیه و شبکه های تلوبیونی «حبیب» ، «مرد میدان» و «سپهر» و رادیو «مقاومت» پخش خواهد شد.

انتهای پیام//