شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#بازیکنان پرسپولیس

توصیه مهم سید جلال به بازیکنان پرسپولیس درباره پرونده بازیکن گابنی گل گهر

دستور ویژه کاپیتان پرسپولیس در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر ؛ سکوت کنید تا تمرکز تیم بهم نخورد

پرسپولیس

سید جلال حسینی از بازیکنان پرسپولیس خواست تا برای حفظ آرامش و تمرکز تیم صحبتی درباره پرونده بازیکن گابنی تیم گل گهر نداشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان سرخ پوشان معتقد است حرف زدن در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر تمرکز بازیکنان پرسپولیس را برهم می‌زند.

یکی از پرحاشیه‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران مربوط به پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان است. موضوعی که با وجود کسر ۷ امتیاز از این تیم با حکم کمیته انضباطی، ممکن است توسط کمیته استیناف برگردد و به طور کلی جدول لیگ برتر دوباره تغییر کند.

در این مدت یکی از تیم‌هایی که به شدت نسبت به رای صادر شده توسط کمیته انضباطی اعتراض داشت، باشگاه پرسپولیس بود. پرسپولیسی‌ها معتقدند این رای ناحق است و جدول رده بندی لیگ برتر به خاطر این موضوع برهم خورده است.

همچنین باشگاه پرسپولیس از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست کرد، رای نهایی را هرچه زودتر اعلام کند تا تیم‌های دیگر تکلیفشان را بدانند. همین اظهار نظر توسط پرسپولیسی‌ها باعث شد تا رضا جاودانی از کمیته انضباطی و دادرس از کمیته استیناف نسبت به باشگاه پرسپولیس موضع بگیرند. این دو نفر معتقدند، این پرونده ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد و آن‌ها نباید در این خصوص نظر بدهند.

سید جلال حسینی که در این مواقع کاملا حرفه ای برخورد می‌کند و همه جوانب را در نظر می‌گیرد، در اقدامی جالب از همبازیان خود خواست تا اصلا در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر حرفی نزنند. کاپیتان پرافتخار پرسپولیس معتقد است، صحبت در این خصوص باعث ایجاد حاشیه برای این تیم می‌شود و تمرکز بازیکنان ممکن است برهم بخورد. خود سید جلال هم در واکنش به این موضوع اعلام کرد، اصلا به این مسائل فکر نخواهد کرد و تمام تمرکزش روی بازی‌های پرسپولیس است.