شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کالدرون#یحیی#محمدی#آستانه#رسیدن#رکورد#گابریل

یحیی گل محمدی در آستانه رسیدن به رکورد گابریل کالدرون

پرسپولیس یحیی گل محمدی در صورت پیروزی در دو بازی آینده، نیم فصل اول لیگ را با 34 امتیاز به پایان خواهد رساند

پرسپولیس در صورت پیروزی در دو بازی آینده اش مقابل پدیده و فجر سپاسی با 34 امتیاز به نیم فصل دوم خواهد رسید.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس اگرچه فصل را با انتقادات زیادی آغاز کرد اما بعد از گذشت 13 هفته موفق به کسب 28 امتیاز شده تا از میانگین دو امتیاز در هر مسابقه نیز بهتر ظاهر شود.

پرسپولیس با وجود یک شکست در هفته های ابتدایی مقابل آلومینیوم و البته مساوی غیرمنتظره مقابل هوادار، مقابل دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال و سپاهان موفق به کسب چهار امتیاز شده و از این حیث نیز در شرایط خوبی قرار دارد.

این درحالی است که پرسپولیس در صورت پیروزی در دو بازی آینده اش مقابل پدیده و فجر سپاسی، نیم فصل اول لیگ را با 34 امتیاز به پایان خواهد رساند.

جالب این که پرسپولیس در لیگ نوزدهم و در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون نیز 34 امتیازی شده و قهرمان نیم فصل شد. هرچند درنهایت انصاری فرد و مدیران زیر مجموعه اش فضا را به سمت و سویی هدایت کردند که کالدرون از پرسپولیس جدا شود و در ادامه نیز یحیی گل محمدی به عنوان جانشین او معرفی شد.

گفتنی است پرسپولیس فصل قبل و با هدایت گل محمدی در پایان نیم فصل اول تنها 30 امتیاز کسب کرده بود تا کمترین میزان امتیاز را طی چند سال اخیر که منجر به قهرمانی های پیاپی این تیم شده بود را کسب کرده باشد.

پرسپولیس در لیگ شانزدهم و با هدایت برانکو نیم فصل را با 32 امتیاز به پایان رساند و در لیگ هفدهم برانکو توانست با 36 امتیاز بهترین رکورد را برای سرخ ها در نیم فصل رقم بزند. در لیگ هجدهم اما اتفاق جالبی رقم خورد و سپاهان 31 امتیازی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس توانست قهرمان نیم فصل شود.

در لیگ نوزدهم باز هم این پرسپولیس بود که با هدایت گابریل کالدرون و با 34 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را مال خود کرد. سرخ ها فصل قبل و با سرمربیگری یحیی گل محمدی در پایان نیم فصل اول با 30 امتیاز قهرمان شدند تا کمترین میزان امتیازات را کسب کرده باشند.

حالا یحیی گل محمدی یک بار دیگر در آستانه قهرمانی نیم فصل است. آن هم در صورتی که با دو پیروزی در دو بازی پیش رو مقابل پدیده و فجر سپاسی 34 امتیازی شود و البته استقلال نیز امتیاز از دست بدهد.

باید منتظر بود و دید درنهایت پرسپولیس باز هم قهرمان نیم فصل خواهد شد یا این استقلال است که پس از گذشت 10 سال قادر به کسب این عنوان تشریفاتی خواهد شد. استقلال در حال حاضر 29 امتیازی است.