شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#جدید#نقل و انتقالات

تازه‌ترین پیشنهاد رئال برای جذب «امباپه» و خالی نماندن دست «ناصر»

تازه‌ترین پیشنهاد رئال برای جذب «امباپه» و خالی نماندن دست «ناصر»

«جیوانی برانچینی» مدیر برنامه ایتالیایی وقتی پای بازار نقل و انتقالات در میان باشد، همواره هوش و حواس خود را جمع می‌کند و امروز نیز از پیشنهاد جدید رئال مادرید برای خرید «کیلین امباپه» خبر داده است.

به گزارش مشرق، باشگاه رئال مادرید پس از ارائه پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن در پایان پنجره انتقالات تابستانی، حالا پیشنهادی جدید و ۵۰ میلیون یورویی را برای خرید امباپه جوان مطرح کرده است.

مرد فرانسوی تنها ۶ ماه دیگر با پی‌اس‌جی قرار داشته و تابستان سال جاری می‌تواند به طور رایگان راهی رئال شود اما برانچینی مدیر برنامه مشهور ایتالیایی مدعی است که سفیدپوشان مادرید قصد دارند هدف طولانی مدت خود را زودتر از تابستان به خدمت بگیرند.

برانچینی در گفت‌وگو با لاگزتا دلو اسپورت اظهار داشت: باتوجه به اینکه رئال مادرید با پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی بازگشته،  حالا همه چیز به پی‌اس‌جی بستگی دارد. نمی‌دانم سرنوشت ماجرا چه می‌شود. تصور می‌کنم این حرکت «فلورنتینو پرز» (رییس باشگاه رئال مادرید) ارزش بررسی دقیق‌ را دارد.  

وی افزود: برای بازیکنی همچون امباپه خجالت‌آور است که در تابستان به طور رایگان منتقل شود. البته نمی‌دانم نظر پاریسی‌ها در این مورد چیست. باتوجه به اینکه پی‌اس‌جی در تابستان راضی به فروش ستاره خود نشد،  اینکه حالا هم با فروش امباپه موافقت کند، غیرمحتمل است.

ناگفته نماند که «ناصر الخلیفی» رییس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همواره با فروش امباپه مخالفت کرده است.

در فاصله پیشنهاد قبلی رئال تا به امروز، دو باشگاه در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کرده‌اند. بنابراین اگر امباپه به رئال برود، با هم‌تیمی‌های کنونی خود در پی‌اس‌جی روبرو خواهد شد.

منبع: ایرنا