شهر خبر

راهکار یک مقام ارشد سپاه برای مقابله تحریم‌ها!

کدخبر: 466848
اقتصادنیوز: سردار محمدرضا نقدی در سخنرانی امروز خود راهکاری برای نجات کشور از بند تحریم‌های غرب ارائه کرد.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا محمدرضا نقدی در نخستین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم که صبح امروز سه‌شنبه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، تواضع در مقابل مردم،‌ تلاش برای آن‌ها و فداکاری برای امنیت و آسایش مردم را از ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ کارمندی در هیچ جای دنیا چنین افتخاری ندارد که برای چنین مردمی کار کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در بخش دیگری از اظهاراتش با تأکید بر ضرورت توجه به جهش و رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی گفت: بخش اعظم نیازهای ما قابل تولید در داخل است. باید کمر همت ببندیم. کارگران تراز انقلاب باید همت کنند. گاهی در ادارات ما و شاید حتی سپاه میوه های خارجی و موز خارجی روی میزمان است. آن وقت ما میوه‌ خودمان را با لودر دور می‌ریزیم. کارمند تراز انقلاب باید جلوی این‌ها بایستد و به تولید کمر همت ببندد. اگر ما کالاهای اساسی‌مان را خودمان تولید کنیم آمریکا و انگلیس و جنایتکاران غلط می‌کنند برای تحریم به ما فشار بیاورند چرا که دیگر در نان و آب و علوفه وابسته نیستیم.

نقدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم روزی شاهد باشیم بسیجیان ما در ادارات محور تولید باشند. فهرست واردات در ادارات خود را استخراج کنند و برای استفاده از محصولات تولید داخل برنامه‌ریزی کنند که ان شاءالله در پیشگاه حاج قاسم سربلند باشیم.