شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#تراکتور#بابت

عذرخواهی ستاره پرسپولیس در رختکن و باقی ماجرا ...

مهدی ترابی بابت خراب کردن پنالتی در دیدار با تراکتور از همبازیانش عذرخواهی کرد.

مهدی ترابی
خبرورزشی -

پرسپولیس که این روزها روی دور برد قرار دارد، موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر با حساب ۲ - یک تراکتور را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و خودش را به یک امتیازی استقلال در صدر جدول برساند.

در دقیقه ۶۵ بازی پرسپولیس و تراکتور، یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد و مطابق معمول مهدی ترابی که پنالتی زن اول سرخ پوشان محسوب می شود، پشت توپ قرار گرفت. ترابی که ۸ پنالتی قبلی خودش را در پرسپولیس تبدیل به گل کرده بود، در گل کردن نهمین پنالتی ناموفق بود و ضربه پنالتی خودش را به بالای دروازه فرستاد. اتفاقی که می توانست برای پرسپولیس خطرناک شود و اگر تراکتور در دقایق پایانی به گل تساوی می رسید، دو امتیاز حساس خانگی برای سرخ پوشان از دست می رفت.

با این حال این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس موفق شد با شکست تراکتور، به یک قدمی استقلال در صدر جدول برسد. بعد از پایان بازی هم مهدی ترابی در رختکن از همه بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس بابت از دست دادن پنالتی، عذرخواهی کرد. همبازیان مهدی و البته شخص یحیی گل محمدی هم خطاب به ترابی اعلام کردند این اتفاق در فوتبال طبیعی است و فدای سرت که پنالتی را خراب کردی. همچنین یحیی بار دیگر تاکید کرد، تا زمانی که ترابی در بازی حضور دارد، پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود.