به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، به همین منظور تکریم مهدی محمودی و معارفه بهمن امیری مقدم با حضور سردار سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های کشوری و لشکری و معاونان و رؤسا و همکاران اداره کل امور اتباع و مهاجرین مرکز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

سید مجید میراحمدی در این مراسم گفت: نگاه به پناهندگان و اتباع و مهاجرین خارجی باید نگاه حمایتی باشد و در ارائه خدمات به آنان باید بیش از پیش پویاتر عمل کرد.

معاون امنیتی و انتظامی راز ماندگاری نام و خاطره سردار دلها سپهبد شهید سلیمانی را تقوای الهی، اخلاص در عمل و مردمداری بیان کرده و بر الگو برداری از ایشان در انجام امور محوله در حوزه پناهندگان تاکید کرد.

در ادامه مراسم سردار میراحمدی، پس از اعطای حکم احمد وحیدی مبنی بر انتصاب بهمن امیری مقدم به سمت مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، گفت: امیدوارم سردار امیری مقدم در مسئولیت جدید نیز چون مسئولیت‌های قبلی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان دولت خدمتگزار، با همکاری همه جانبه کلیه دستگاه‌های ذیربط و مدیران و کارکنان اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداریهای سراسرکشور موفق و سربلند باشند.​