به گزارش برنا؛ رضا حسن زاده مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با عملکردتیم ملی در سال 2021 میلادی اذعان داشت: ببینید این نسلی که در تیم ملی حضور دارند و بازی می کنند بسیار باکیفیت هستند. ابزار یک مربی، بازیکنانش است و ما شاهد این هستیم که اسکوچیچ هیچ دغدغه ای برای انتخاب یازده نفر اصلی ندارد. بازیکنان اصلی و ذخیره آن قدر کیفیت خوبی دارند که اگر یکی از بازیکنان اصلی تیم دچار مشکل شود یا آسیب ببیند، جایگزینش به بهترین نحو به تیم ملی کمک می کند. 60 الی 70 درصد بازیکنان تیم ملی لژیونرهستند و این اتفاق باعث بهبود عملکرد و بالا رفتن کیفیت بازی می شود. عملکرد تیم ملی در سال گذشته به گونه ای بود که هر تیمی مقابل ایران قرار می گرفت، سیستم دفاعی اتخاذ می کرد و با یک بازی بسته می آمد تا با کمترین گل خورده بازی را تمام کند. ما در صدر جدول گروه مان قرار داریم و این نشان دهنده قدرت و صلابت تیم ملی فوتبال ایران است.

این پیشکسوت فوتبال دررابطه با امکان صعود ایران از گروه اش در جام جهانی افزود: تیم ملی ما به راحتی به جام جهانی صعود می کند و ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم. اما اگر بخواهیم در مورد احتمال و امکان صعود از گروه جام جهانی را ارزیابی کنیم باید بگویم در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اما اصلی ترین فاکتور برای بررسی این موضوع مشخص شدن تیم های دیگر گروه است. امیدوارم با این نسل طلایی که داریم بتوانیم از گروه جام جهانی صعود کنیم.

رضا حسن زاده در خاتمه پیرامون حمایت های فدراسیون از تیم ملی اعلام کرد: بازی های شاداب و زیبای تیم ملی بیانگر میزان حمایت های فدراسیون فوتبال از تیم ملی است. عملکرد فدراسیون فوتبال در بخش تیم ملی بسیار با اهمیت است زیرا شروع حرکت از انتخاب مربی است. فدراسیون فوتبال پشتیبانی مناسبی از فوتبال ملی انجام داده که بازیکنان تیم های ملی دغدغه آنچنانی ندارند. آنچه که باعث تضمین وتداوم بازی های خوب تیم ملی می شود، تفکر و تصمیمات رئیس فدراسیون فوتبال است. بازی های خوب تیم ملی در گروه حرکت های صحیح مجموعه فدراسیون فوتبال است و امیدوارم در ادامه راه شاهد روزهای بهتر و تیم ملی قدرتمند تری باشیم.

انتهای پیام//