شهر خبر

پیشنهاد 70 میلیون یورویی آرسنال برای جذب ولاهوویچ

آرسنال برای خرید مهاجم فیورنتینا پیشنهادی 70 میلیون یورویی به این باشگاه ارائه داده است...

توپچی های لندن برای تقویت خط حمله خود به دنبال آوردن دوشان ولاهوویچ به لندن هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، در هفته های اخیر پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی باشگاه آرسنال با تصمیم میکل آرتتا از تیم کنار گذاشته شده است و شنیده ها حاکی از این است که این مهاجم به زودی تیم لندنی را ترک خواهد کرد. به همین خاطر آرسنالی ها به دنبال جذب مهاجمی جدید برای تقویت خط حمله خود هستند و گفته می شود این مهاجم دوشان ولاهوویچ از باشگاه فیورنتینا است.

ولاهوویچ این روزها درخشش خوبی در فیورنتینا داشته است و باشگاه های فراوانی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند اما بنا به ادعای گاتزتا، آرسنالی ها برای جذب این مهاجم در ژانویه دست به کار شده و پیشنهادی رسمی نیز به فیورنتینا ارائه کرده اند. رسانه ایتالیایی مدعی است پیشنهاد آرسنال 55 میلیون یورو به علاوه لوکاس توریرا بوده است.

توریرا در حال حاضر به طور قرضی در فیورنتینا توپ می زند و برای دائمی شدن قرارداد این بازیکن، سران فیورنتینا باید 15 میلیون یورو به آرسنال پرداخت کنند. به همین خاطر آرسنال در واقع در حال ارائه پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای خرید ولاهوویچ است.

سران فیورنتینا در حال بررسی این پیشنهاد هستند اما به نظر نمی رسد ولاهوویچ علاقه چندانی به حضور در آرسنال داشته باشد. این مهاجم در حال بررسی گزینه هایش است و به نظر می آید دستکم تا پایان فصل قصد داشته باشد در فیورنتینا بماند.