شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس

خشم هواداران پرسپولیس از اعضای کمیته استیناف و انضباطی

آخرین اظهارات اعضای کمیته استیناف و انضباطی موج جدیدی از انتقادها را از سوی هوادران پرسپولیس به همراه داشته است

هواداران پرسپولیس به شدت از اظهارنظرهای اخیر اعضای کمیته استیناف و انضباطی گلایه مند هستند.

به گزارش طرفداری، اگرچه کمیته استیناف هنوز آرای نهایی خود را در مورد پرونده بازیکن خارجی گل گهر اعلام نکرده و مشخص نیست امتیازها به این تیم برمی گردد یا نه اما صحبت هایی که اخیرا مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف و رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی انجام داده اند اسباب خشم هواداران پرسپولیس را در فضای مجازی به همراه داشته است.

همان طور که در جریان هستید رضا جاودانی و مهدی دادرس در آخرین مصاحبه های خود علیه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم به نوعی موضع گیری کرده اند.

رضا جاودانی باشگاه پرسپولیس را متهم کرد که پشت هم بیانیه می دهد و مدعی شد باشگاه های اینتر و میلان هم به اندازه پرسپولیس بیانیه نمی دهند و از سوی دیگر مهدی دادرس با لحن عجیبی هواداران پرسپولیس را با واژه "شنگول" مورد خطاب قرار داد:

اصلا به شما (پرسپولیسی ها) چه مربوط است؟ سه تیم دیگر به بازیکن یک تیم دیگر اعتراض کرده‌اند و حالا پرسپولیس اعتراض می‌کند؟ حکایت آن فرد است که خودش را می‌اندازد وسط و می‌گوید ما سه نفر را کجا می‌برید! هرکسی در حیطه وظایف خودش باید صحبت و رفتار کند و این پرونده اصلا به این عزیزان ربطی ندارد. سال گذشته که پرسپولیس خارج از زمین 3 امتیاز را از سپاهان گرفت مگر استقلال و سایر باشگاه‌ها بیانیه دادند؟ روال کار به‌صورت قانونی طی شد و فقط دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس بودند. چطور آنجا که به نفع‌تان شد، شنگول شدید و از این حرف‌ها نبود؟

همه این اظهار نظرها درنهایت با واکنش تند هواداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شده است. به هرحال این یک واقعیت است که بحث پرونده گل‌گهر و کسر امتیاز از این تیم و اضافه کردن دو امتیاز به استقلال و سه امتیاز به سپاهان که در کورس بالای جدول هستند، به‌ صورت طبیعی روی وضعیت پرسپولیس نیز تاثیر گذاشته است. در شرایط فعلی این موضوع روی تیم های اول و دوم جدول تاثیر گذاشته است.

به هر روی آن چه که مشخص به نظر می رسد مصاحبه های رضا جاودانی و مهدی دادرس همچنان محل بحث پرسپولیسی ها در فضای مجازی است و آنها را شاکی و عصبانی کرده است.

درنهایت باید دید تصمیم کمیته استیناف چه بوده و چه تصمیمی در مورد تیم های استقلال، پیکان، سپاهان و گل گهر گرفته خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: