به گزارش برنا، دوره بازآموزی قوانین داوری کمیته کیک بوکسینگ IKF در سطح کشوری با هدف آموزش و ارتقاء دانش فنی مربیان و داوران این رشته به صورت حضوری و به میزبانی سالن همایشهای شرکت پایاگل تهران با موفقیت برگزار شد.

این دوره با نظارت مستقیم امیرکاوه عجایبی رئیس کمیته کیک بوکسینگ IKF و مدرسی کیوان سبحانی مسئول کمیته داوران و مسابقات IKF در میان استقبال گسترده داوران و مربیان از استانهای مختلف کشور انجام گرفت و طی آن شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای داوری این رشته آشنا شدند. 

گفتنی است فاطمه اسدیان نایب رئیس بانوان کیک بوکسینگ IKF و  باباطاهری نماینده استان تهران در برگزاری این دوره زحمات فراوانی را متحمل شدند. ضمن آنکه حسن زاده نیز به عنوان ناظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی نیز حضور داشت.

IMG-20220104-WA0000

امیرکاوه عجایبی رئیس کمیته کیک بوکسینگ IKF در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا درباره برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق و با کیفیت مسابقات قهرمانی کشور سبک که با تمجید و استقبال بسیاری از علاقمندان به ورزش کیک بوکسینگ همراه بود، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های متنوع آموزشی در بخشهای داوری و مربیگری را هدف گذاری کردیم؛ چرا که به دنبال این هستیم تا داوران و مربیان ما با قوانین روز دنیا آشنا باشند. 

وی افزود: به همین منظور این دوره‌ را به میزبانی استان تهران در بخشهای بازآموزی و داوری درجه یک، دو، سه برگزار کردیم که خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفت. 

عجایبی در پایان تاکید کرد: به دنبال آن هستیم که این دوره‌ها تداوم یابند و تمامی داوران و مربیان تحت پوشش به صورت حضوری در آنها شرکت کنند تا در بحث قوانین،چه داوری و چه مربیگری در سطح کشور یکسان سازی داشته باشیم.

انتهای پیام//