شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

سرنوشت تلخ راننده مست پس از مصرف مشروبات الکلی | عاقبت رانندگی در عالم مستی / فیلم

راننده یک خودرو که پس از مصرف مشروبات الکلی در پشت فرمان قرار گرفته بود چند تصادف رقم زد.

سرنوشت تلخ راننده مست پس از مصرف مشروبات الکلی | عاقبت رانندگی در عالم مستی / فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی دلهره آوری که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های برزیل به تصویر می‌کشد. راننده یک خودرو که پس از مصرف مشروبات الکلی در پشت فرمان قرار گرفته بود به دلیل خارج شدن از حالت عادی این صحنه دلهره آور را در خیابان رقم زد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که تعدادی از وسایل نقلیه در حال عبور از خیابان هستند این راننده با خودروی خود ناگهان به پرواز درآمده و در خیابان دیگر روی یک خودرو فرود می‌آید.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که رانندگان پس از رسیدن به انتهای یک خیابان به سمت چپ گردش می‌کنند این راننده به مسیر خود ادامه داده و پس از پرواز به هوا در خیابان دیگر فرود می‌آید. این خودرو روی یک خودروی قرمز رنگ کامارو فرود آمد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی راننده این خودروی چِوِتی که هویتش مشخص نشده در حالی که تحت تاثیر مواد مخدر بود پشت فرمان خودرو قرار گرفته بود. او با از دست دادن کنترل خودرو و عدم توانایی در گردش به چپ به هوا پرواز و در خیابان مجاور فرود آمد. در این حادثه این خودرو پس از فرود روی خودروی کامارو با پنج خودروی دیگر تصادف کرد. پس از وقوع این تصادف تیم اورژانس در محل حاضر و به قربانیان کمک رسانی کردند.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۶ هزار بیننده داشته است.