به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، پهلوان  جابر صادق زاده  به مناسبت دومین سالگرد  شهادت   سردار سلیمانی  با حضور در  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران  درخصوص ویژگی های بارز شخصیتی سردار دلها گفت : شاید در جهان شخصیتی مانند ایشان نتوان پیدا کرد که در این سطح نظامی اما اینگونه متواضع و پهلوان منش باشد.

دارنده هفت بازوبند پهلوانی ایران همچنین افزود؛  شهادت   سردار سلیمانی  گرچه برای همه ی ما غیرقابل باور بود اما حتی  شهادت  ایشان هم پیام عاشورا را برای ما تداعی کرد و با خون خود ریشه ظالمان را در منطقه خشک خواهد کرد.
 
جابر صادق زاده  گفت : همه ی ما ورزشکاران و پهلوانان باید امثال  سردار سلیمانی  را الگوی خود بدانیم که بدلیل حفاظت و حراست از ایران و ایرانی و حمایت از ملت های مظلوم با شجاعت بی نظیر مقابل زورگویان و حکومت پلید داعش ایستاد و درس ازخودگذشتگی و آزادگی را در دوران معاصر به بهترین شکل برای جوانان این مرز و بوم آموزش داد.
 
دارنده عنوان پهلوان باشی تاکید کرد؛ راه  سردار سلیمانی  همواره پُر رهرو خواهد بود چراکه فرزندان ایران اسلامی با تاسی از ویژگی های اخلاقی و انسانی سردار خوبی ها ، هرگز ظلم و استبداد و زورگویی را تحمل نخواهند کرد و مانند  سردار سلیمانی  مقابل متجاوزان و مستکبرین سد مستحکم خواهند بود.
 
انتهای پیام