شهر خبر

نماینده مردم تهران در گفتگو با شریان نیوز:
فرصت چهار ماهه برای ارزیابی وزرا کافی نیست/ همراهی مجلس و دولت روز به روز بهتر می‌شود

یزدی‌خواه با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه نمی‌شود قضاوت دقیقی درباره کارآمدی یک وزیر داشت، گفت: درخواست بنده به نماینده‌هایی که دنبال استیضاح هستند، این است که فرصت بیشتری به وزرا داده شود چراکه این مدت کوتاه نمی‌تواند ملاک دقیقی برای قضاوت باشد.


به گزارش شریان نیوز،در چند روز گذشته اخباری مبنی بر تصمیم تعدادی از نمایندگان مجلس درباره استیضاح برخی از وزاری کابینه به خصوص وزرای اقتصادی دولت به گوش رسید. در همین رابطه سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران،‌ در گفتگو با جهان نیوز در واکنش به موضوع استیضاح برخی از وزرای دولت سیزدهم در مجلس، اظهارداشت: فرصت چهار ماهه برای ارزیابی وزرا کافی نیست و استیضاح وزرا در حال حاضر به صلاح نیست.

وی با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه نمی‌شود قضاوت دقیقی درباره کارآمدی و مدیریت یک وزیر داشت، گفت: درخواست بنده به نماینده‌هایی که دنبال استیضاح هستند، این است که فرصت بیشتری به وزرا داده شود چراکه این مدت کوتاه نمی‌تواند ملاک دقیقی برای قضاوت باشد.

نماینده مردم تهران در پایان درباره تعامل مجلس و دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: همراهی مجلس و دولت سیزدهم روز به روز بهتر می‌شود.