شهر خبر
  • اجتماعی 2
  • مروری بر حوادث تاریخی؛

    خواهرشوهر، عروس جوان را به طرز فجیعی شکنجه داد!

    عروس 19 ساله یک خانواده بنگلادشی که با نام «شاهنا اودین» معرفی شده است توسط خواهرشوهرش مورد شکنجه شدید قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

    خواهرشوهر، عروس جوان را به طرز فجیعی شکنجه داد!

    به گزارش منیبان؛ عروس 19 ساله یک خانواده بنگلادشی که با نام «شاهنا اودین» معرفی شده است توسط خواهرشوهرش مورد شکنجه شدید قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

    خواهرشوهر شیطان‌صفت به اتهام شکنجه بیرحمانه و قتل فجیع عروس جوان خانواده توسط پلیس انگلیس دستگیر شد.

    در این جنایت که در جنوب هرتفورد شایر انگلیس اتفاق افتاد، عروس 19 ساله یک خانواده بنگلادشی که با نام «شاهنا اودین» معرفی شده است به دلیل سوءظن خواهرشوهرش به خیانت او به همسرش مورد شکنجه شدید قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

    این زن جوان با همسر، خواهرشوهر و دو برادر شوهرش در یک خانه زندگی می‌کرد و خواهرشوهر او به نام «ساما بگوم» ‌(32 ساله) با کینه‌توزی از این عروس 19 ساله خانواده سعی داشت با کتک زدنش از او اعتراف بگیرد، چون خیال می‌کرد عروس جوان به شوهرش خیانت می‌کند.

    به گفته پلیس، جسد این عروس در زمان رسیدن پلیس به شکلی بود که انگار در یک تصادف شدید در میان آهن‌پاره‌ها در هم مچاله شده بود. در حال حاضر علاوه بر ساما بگوم (خواهرشوهر)، برادرانش نیز در بازداشت هستند و محاکمه آنها بزودی آغاز خواهد شد. گزارش کامل این جنایت پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

    منبع: روزنامه ایران