محمد منصوری، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر تراکتور که منجر به پیروزی مهمی برای تیم گل محمدی شد به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خیلی خوبی را از دو تیم به خصوص از پرسپولیس شاهد بودیم، تساوی استقلال برابر آلومینیوم این فرصت را برای پرسپولیس ایجاد کرد که با پیروزی برابر تراکتور فاصله اش را با صدر به حداقل برساند و این مسئله انگیزه مضاعفی را برای بچه ها ایجاد کرد تا با بازی حساب شده و منطقی به دنبال برد در این بازی باشد.

وی افرود: در آن سوی میدان نیز تراکتوری که امسال با بحران نتیجه گیری روبرو شده بود در حالی در این بازی برابر پرسپولیس قرار گرفت که چیزی برای از دست ندادن نداشت و حداقل امتیاز هم می توانست نتیجه راضی کننده ای برای آنها باشد. در مجموع باید به این نکته اشاره کنم که پرسپولیس اصلا حریفش را دست کم نگرفت و باهوش بازی کرد و نمایشی هوشمندانه و منطقی توانست پیروزی خوبی را کسب کرده و به یک قدمی صدر جدول برسد.

هافبک سال‌های قبل پرسپولیس با تمجید از بازیکنان این تیم که همگی برای نمایش خوب در این دیدار تلاش ویژه ای را از خود ارائه دادند، تاکید کرد: درست است مهدی ترابی در این بازی یک پنالتی را از دست داد اما با این وجود یکی از بهترین های پرسپولیس در این دیدار بود. سیامک نعمتی هم در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با گل مهمی که به ثمر رساند، بازی خوب خود را تکمیل کرد. تمجید از وحید امیری هم که تکرار مکررات است. وحید در این بازی هم همان مهره موثر و خوب برای پرسپولیس بود و نشان داد بی جهت از او به عنوان آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی یاد نمی شود.

منصوری با تاکید بر این‌که این پرسپولیس بازهم جدی‌ترین مدعی برای تصاحب جام و کسب قهرمانی ششم است، به خبرنگار برنا گفت: روح قهرمانی سال های سال است در کالبد این تیم دمیده شده و به این سادگی ها از این تیم خارج نمی شود. نتایج سال های اخیر پرسپولیس اگر مثل خیلی از تیم ها جرقه بود، حداقل پس از یکی دو سال عطش قهرمانی هایش فروکش می کرد اما حالا شاهد هستیم که این تیم سال به سال با شرایط و روحیه بهتری برای قهرمانی می جنگد. اگر رای استیناف باشگاه گل گهر برگردد و امتیازات مفتی که به رقبا داده شده، کسر شود، پرسپولیس به زودی زود به صدر می رسد و همان همیشگی برای این تیم اتفاق می افتد.

انتهای پیام//