شهر خبر

آنتونیو کونته در آستانه بازگشت به استمفوردبریج: نیازی به ثابت کردن خودم به هیچکسی ندارم

سرمربی اسپرز در نشست خبری خود قبل از شهرآورد لندن شرکت کرد. 

آنتونیو کونته چهارشنبه شب برای اولین بار پس از اخراج شدن از هدایت چلسی در سال ۲۰۱۸، به استمفوردبریج بر می گردد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، سرمربی ایتالیایی تاتنهام در آستانه تقابل با شیرهای لندن در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ گفته است که نیازی برای اثبات کردن خودش به کسی ندارد. کونته که در دوران حضورش در جمع آبی ها یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی به دست آورد، در نهایت پس از ماه ها اختلاف با مدیران باشگاه، از چلسی جدا شد. این سرمربی ۵۲ ساله امروز در نشست خبری خود گفت:

به نظرم در جایگاهی که هستم، نباید چیزی را به کسی ثابت کنم. من سرمربی با تجربه ای هستم و در سایر باشگاه ها به انجام دادن کاری مهم ادامه دادم. 

البته کونته عبارات مهربانانه ای را هم در مورد اولین باشگاهش در انگلیس به زبان آورد.

بازگشت به استمفوردبریج خیلی خوب خواهد بود. این اولین مرتبه پس از جدایی من از چلسی خواهد بود. چیزی که می توانم بگویم این است که دو سال شگفت انگیز را در آنجا سپری کردم و دوستان زیادی پیدا کردم. ما کار بسیار مهم و خوبی انجام دادیم. کار کردن در آنجا برای من هم لذتبخش بود. باید از چلسی تشکر کنم چون امکان کار کردن در انگلیس را برایم فراهم کردند. بازگشت به استمفوردبریج لحظه خوب و احساساتی ای خواهد بود. اما حالا سرمربی تاتنهام هستم و می خواهم صد درصد توانم را برای این باشگاه به کار بگیرم.  

کونته همچنین باور دارد که چلسی نسبت به تاتنهام برای فتح جام ها آمادگی بیشتری دارد.

به نظرم جام کسب کردن برای همه اهمیت زیادی دارد. اما برای جام گرفتن باید پایه گذاری کرد. به نظرم در حال حاضر چلسی برای قهرمانی آماده تر است. آن ها فصل قبل قهرمان لیگ برتر شدند. فکر می کنم ما برای این که به تیمی با میل به قهرمانی تبدیل شویم، باید از خیلی جهات پیشرفت کنیم. ما تمام تلاش مان را برای رسیدن به فینال انجام خواهیم داد. اما حرف زدن از قهرمانی از رسیدن به آن در عمل، سخت تر است. برای قهرمانی، باید چیز مهمی را پی ریزی کنید و ترکیب خوبی در اختیار داشته باشید. آنگاه آماده قهرمانی خواهید بود. در غیر این صورت باید برای انجام دادن کاری خارق العاده امیدوار باشید.