شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داور
  • ورزشی 2
  • اعتراض شدید خطیبی به داور بازی استقلال-آلومینیوم

    سرمربی آلومینیوم به داور بازی امروز اعتراضات شدیدی کرد.

    اعتراض شدید خطیبی به داور بازی استقلال-آلومینیوم

    به گزارش منیبان؛ اشکان خورشیدی 45 دقیقه سختی را در اراک پشت سر گذاشت. داور باتجربه این مسابقه در دقیقه 15 یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت آلومینیومی ها همراه گردید و حتی بازی برای دقایقی نیز متوقف شد.

    روی توپی که محمود قائدرحمتی دور کرد، درون محوطه جریمه به دست اسماعیل شریفات برخورد کرد و داور یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد. این تصمیم باعث شد تا تمام اعضای تیم آلومینیوم نسبت به سوت خورشیدی معترض شده و اعتقاد داشتند خطای پنالتی رخ نداده است.

    در ادامه نیز برخی از سوت های داور بازی باعث اعتراض نیمکت دو تیم شد تا اینکه در دقایق پایانی نیمه نخست و روی حرکتی که پوریا آریا کیا از سمت راست داشت، او با تکل محمد دانشگر و در یک متری خط محوطه جریمه سرنگون شد که مجددا اعتراض اراکی ها را در پی داشت.

    آنها اعتقاد داشتند که مدافع استقلال می بایست در این صحنه کارت زرد دوم خود را از خورشیدی می گرفت و از زمین بازی اخراج می شد اما داور مسابقه اعتقادی به دادن اخطار نداشت تا محمد دانشگر در زمین بازی بماند و از خطر بزرگ دریافت کارت قرمز فرار کند.

    این تصمیمات خورشیدی باعث اعتراض شدید اراکی ها و در صدر آنها رسول خطیبی شد. پس از سوت پایان نیمه نخست سرمربی آلومینیوم هنگام خروج از زمین و ورود به رختکن رو به مدیرعامل تیمش کرد و نسبت به اینکه حق تیم او خورده شده است، بسیار عصبانی و معترض بود.رسو

    تصاویری که توسط دوربین محمد عباسی شکار شده است، تکل محمد دانشگر روی پای پوریا آریاکیا را نشان می دهد.