شهر خبر
  • ورزشی 2
  • حضور ستاره ایرانی در لوشامپیونه قطعی شد

    اینطور که به نظر می‌رسد، سردار آزمون را باید به صورت قطعی، بازیکن تیم لیون فرانسه دانست.

    حضور ستاره ایرانی در لوشامپیونه قطعی شد

    به گزارش منیبان، اگر چه از یکی دو تیم انگلیسی به عنوان رقبای لیون برای جذب مهاجم ایرانی زنیت نام برده شد اما فرانسوی‌ها و به خصوص مدیران لیون، از جذب سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی، مطمئن شده‌اند.

    پیر بیدو، رئیس بخش خبری باشگاه المپیک لیون در بخشی از گفت و گویش با روزنامه فرهیختگان درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با زنیت درباره آزمون گفته است: آزمون دیگر اهل لوشامپیونه است. او دیگر اهل فوتبال باشگاهی روسیه نیست و به‌ راحتی می‌تواند راهی فوتبال باشگاهی فرانسه شود.

    در شرایطی که گفته می‌شود توافق آزمون با لیون طی روزهای آینده نهایی خواهد شد، توضیحات بیدو نشان می‌دهد که آزمون قطعا قبل از پایان قراردادش با زنیت – در تابستان آینده – از این تیم جدا و به تیم جدیدش ملحق خواهد شد:  این توهین به بازیکن است که مشتری او به احترامش پرداختی نداشته باشد و صبر کند تا وقتی بازیکن آزاد شد او را به خدمت بگیرد. بهتر است با بازیکن آینده خود روراست و شفاف عمل کنیم. از طرفی ممکن است تا چند ماه دیگر او مشتریان دیگری هم داشته باشد و برای دوری از دردسرهای آینده بهتر است همین حالا کار را تمام کنیم. هنوز چیزی رسمی نشده است، اما احتمال قطعی‌شدن این مذاکرات کم نیست.