شهر خبر
  • اجتماعی 2
  • از خرید این کیف‌ها امسال غافل نشوید!

    کیف نخستین و مهم‌ترین اکسسوری است که افراد خوش سلیقه به آن توجه می‌کنند، در نتیجه انتخاب یک کیف با جنس مرغوب و دارای ظاهری شیک می‌تواند توجه دیگران را نسبت به شما جلب کند.

    از خرید این کیف‌ها امسال غافل نشوید!

    به گزارش منیبان؛ اینکه در سال آینده چه مدل کیف‌هایی مد هستند می‌تواند برای کسانی که با مد روز پیش می‌روند موضوع جذابی باشد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی انواع کیف زنانه جدید که امسال مد هستند بپردازیم.

    کیف چند قسمتی

    کیف چند قسمتی

    گاهی اوقات به‌نظر می‌رسد که حمل کردن تنها یک کیف کافی نباشد و شما به تعداد بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد. کیف‌های چندجایی یا کیف‌هایی که از چند قسمت مختلف تشکیل شده‌اند همه‌جا قابل استفاده خواهند بود. این کیف‌ها بیشتر برای تیپ اسپرت کاربرد دارند.

    کیف پفی

    کیف پفی

    مدل کیف‌های پفی یا پف کرده از انواع کیف زنانه جدید هستند. این کیف‌ها مینیمال هستند و جایگاه ثابتی در استایل مینیمالیسم دارند. این استایل به دلیل وجود تنوع بالا در رنگ از محبوبیت بالایی برخوردار است.

    کیف‌های خیلی بزرگ

    کیف‌های خیلی بزرگ

    کیف‌های کوچک و جمع‌وجور دوره خودشان را داشتند. ولی الان زمان آن رسیده که به سراغ کیف‌های خیلی بزرگ برویم. از کیف‌های بسیار بزرگ مخصوص مراسم‌ها تا آن‌هایی که یک انسان می‌تواند پشت آن پنهان شود.

    کیف‌های طنابی

    کیف‌های طنابی از انواع کیف زنانه

    طراحان بسیاری برای مجموعه‌های خود همواره بین جزئیاتی مثل طناب یا ریسمان‌های قلاب‌دوزی شده در رفت و آمد بودند. پس هیچ تعجبی ندارد که تم غالب کیف‌ها به شکل طناب تغییر پیدا کند.

    کیف دستی زنانه

    کیف دستی زنانه

    امسال هم انواع کیف زنانه و دخترانه دستی و مجلسی با طرح‌های مختلف روانه بازار شد. انواع مدل‌های کیف چرم و دست دوز و کیف‌های کوچک و بزرگ امسال ترند هستند.