شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتقام سخت

بسیج دانشجویی خطاب به شمخانی: "انتقام سخت" چه شد؟

بسیج دانشجویی سه دانشگاه تهران بزرگ در نامه‌ای از دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در دانشگاه و ارائه توضیحاتی درباره وضعیت پیگیری پرونده انتقام سخت دعوت کردند و نوشتند: امروز در دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و در شرایط استمرار جنایات و تجاوز‌های خبیثانهٔ دشمنان در دو سال گذشته، از جنابعالی دعوت می‌کنیم تا در مقام دبیری شورای عالی امنیت ملی با حضور در جمع دانشجویان بسیجی توضیح بفرمایید که پرونده «انتقام سخت» در چه مرحله‌ای است؟ متولی آن دقیقاً کیست و چرا مردم در جریان جزئیات آن نیستند؟

بسیج دانشجویی خطاب به شمخانی: "انتقام سخت" چه شد؟

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علامه طباطبایی (ره)، علم و صنعت و شهید بهشتی (ره) در نامه‌ای از علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در دانشگاه و ارائه توضیحاتی درباره وضعیت پیگیری پرونده انتقام سخت دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

«انّ اللَّه لایغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بأنفسهم» (سوره مبارکه رعد؛ آیه ۱۱)

جناب آقای علی شمخانی

دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

با عنایت به نزدیکی ایام شهادت مظلومانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادآوری آن روز‌های تلخ، جمعی از دانشجویان بسیجی بر خود لازم دانستند تا مطالبی را به سمع و نظر شما برسانند؛ ان شاالله که ثمربخش باشد و مورد رضایت حضرت ولیعصر (عج) باشد.

جنایت مستقیم آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آنقدر واضح است که نیاز به تبیین و مقدمه چینی ندارد. با توجه به گذشت قریب به دو سال از به شهادت رسیدن سردار سرافراز سپاه اسلام، همچنان قلب مردم انقلابی ایران اسلامی جریحه دار از این جنایت می‌باشد و این غم تسکین پیدا نکرده و مع الاسف پاسخ هم وزنی نیز به این جنایت خصمانه داده نشده است؛ به گونه‌ای که همانند همان روز‌های اول آتش خشم ملت ایران شعله ور بوده و هر روز فوران بیشتری می‌کند و این سوال مدام در اذهان مردم ما مرور می‌شود که در قبال این جنایت شرورانه، غیرانسانی و خبیثانه دقیقاً به چه دلیلی پاسخ هم تراز این جنایت داده نشد؟

آقای شمخانی!

همچنین شاهد این انفعال در برابر جنایت مشابه در مورد به شهادت رسیدن شهید دکتر محسن فخری زاده نیز هستیم. مردم می‌پرسند با وجود اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بار‌ها در نهان و آشکار از نقش مستقیم خود در این ترور خبر داده است، اما به واقع واکنش ما در برابر این گستاخی‌ها چه بوده است؟ به راستی که گویا «انفعال» در برابر از بین بردن عناصر اصلی نظامی و علمی این مرز و بوم تبدیل به گفتمان حاکم بر دستگاه‌های مربوطه شده است و انگار خمودی و کلی گویی‌های غیر قابل راستی آزمایی جزء لاینفکی از تصمیم گیری‌های متولیان امر تبدیل شده است.

در به شهادت رساندن سفیر ایران در یمن نیز به وضوح ردپای عربستان جنایتکار و کودک کش را در کارشکنی‌ها می‌بینیم، که این گستاخی صرفاً محصول عزیمت به میز مذاکره با عربستان و بر طرف کردن اصطلاحاً سوء تفاهم‌ها با این شجرهٔ ملعونه بوده است! بماند که اساساً چه سوء تفاهم‌هایی می‌تواند بین ما و عربستان رفع شود؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی!

در این سه جنایت رد پای سه ضلع مثلث شیطان صفت «عربی عبری غربی» آنقدر واضح دیده می‌شود که نیازی به واکاوی و بررسی عمیق آن وجود ندارد. هم چنین ما این جنایات را بخشی از پروژه تضعیف نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی و محور مقاومت در قلوب مجاهدان و مسلمانان منطقه غرب آسیا می‌دانیم.

به نظر می‌رسد پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مسامحه نهاد‌های متولی جمهوری اسلامی در به سرانجام رساندن پروندهٔ «انتقام سخت» موجبات جری‌تر شدن دشمنان این مرز و بوم را در به سر انجام رساندن هدف اصلی خود فراهم آورده است.

امروز در دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و در شرایط استمرار جنایات و تجاوز‌های خبیثانهٔ دشمنان در دو سال گذشته، از جنابعالی دعوت می‌کنیم تا در مقام دبیری شورای عالی امنیت ملی با حضور در جمع دانشجویان بسیجی توضیح بفرمایید که پرونده «انتقام سخت» در چه مرحله‌ای است؟ متولی آن دقیقاً کیست و چرا مردم در جریان جزئیات آن نیستند؟

ما معتقدیم مطالبهٔ فرمانده کل قوا ناظر بر انتقام سخت ناقص مانده و مسئول طراحی آن مشخصاً شورا عالی امنیت ملی است. امید است توضیحات جنابعالی مرهمی باشد بر دل‌های هم چنان پریشان از شهادت سردار آسمانی سپاه اسلام.