شهر خبر

رئیس‌جمهور: در مکتب شهید سلیمانی باید برای خدا ایستادن را آموخت

رئیس جمهور گفت: راه شهید سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. او اهل مراقبه، صدق و دلدادگی به خدا و اخلاص بود. در مکتب او باید برای خدا ایستادن، اندیشیدن و ایستادن را دید و آموخت.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در «اجتماع بزرگ آحاد مردم شهر تهران در فراق حاج قاسم» در مصلی تهران گفت: مقتدای بصیرت‌آفرین‌مان در همین مکان مقدس، شهید سلیمانی را با عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی مطرح فرمودند. حاج قاسم نه به عنوان فرد بلکه به عنوان یک فرهنگ و به عنوان یک راه و یک مکتب معرفی شد.


رئیس جمهور افزود: اگر شخصیت وجودی یک فرد آن قدر توسعه یافت، دیگر فقط یک شخصیت حقیقی نیست و دارای توسعه وجودی شده و از او به عنوان یک ملت و یاد می‌شود. سرداردل‌ها با تمسک به قرآن، آموزه‌های دینی و با تاسی از ولایت دارای یک وسعت وجودی و شرح صدری شده است؛ او یک شخص نیست و یک مکتب است که با ترور و موشک از بین نمی‌رود و به‌عنوان یک مکتب باقی می‌ماند.

دکتر رئیسی بیان کرد: راه شهید سلیمانی در امتداد مکتب امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. او اهل مراقبه، صدق و دلدادگی به خدا و اخلاص بود. در مکتب او باید برای خدا ایستادن، اندیشیدن و ایستادن را دید و آموخت.

 

  • رئیس جمهور: تست کرونا برای همه کسانی که به کشور وارد می‌شوند ضروری است
  •  

    تکمیل می شود